ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Nubia Z17 گوشی چینی
تکنولوژی

نوبیا پرچمدار تازه خود Nubia Z17 را با چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ روانه بازار می کند

به تازگی موبایل جدیدی از کمپانی نوبیا در اسناد رگولاتوری کشور چین (TENAA) رویت شده و جدول مشخصات آن نشان می دهند با یک پرچمدار تمام عیار مواجه هستیم. موبایل Nubia Z17 که تصویر آن را در ابتدا ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

به تازگی موبایل جدیدی از کمپانی نوبیا در اسناد رگولاتوری کشور چین (TENAA) رویت شده و جدول مشخصات آن نشان می دهند با یک پرچمدار تمام عیار مواجه هستیم.

موبایل Nubia Z17 که تصویر آن را در ابتدا مطلب مشاهده می کنید قرار است با چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق کارت microSD) روانه بازار شود.

نمایشگر Nubia Z17 فاقد انحنا در طرفین است

این محصول همچنین مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچ تمام اچ دی خواهد بود و شرکت سازنده یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین جلو و دو سنسور ۲۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی آن در نظر گرفته است. باتری بزرگ ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز تضمین کننده دوام رضایت بخش شارژ این موبایل خواهد بود.

برخلاف بسیاری از پرچمداران تازه معرفی شده، نمایشگر Nubia Z17 فاقد انحنا در طرفین است و به مانند سایر محصولات این برند شاهد وجود حاشیه های نسبتاً زیاد در بالا و پایین آن هستیم.

قیمت این تلفن هوشمند ۱۷۰ گرمی هنوز مشخص نشده، اما قرار است عرضه آن از ماه آینده میلادی و در رنگ های نقره ای و طلایی و به همراه اندروید 7.1.1 آغاز شود.

گرچه ما با یک موبایل پرچمدار مواجه هستیم، اما به طور قطع قیمت آن به هیچ وجه با پرچمداران برندهای مشهوری چون سامسونگ و ال جی قابل مقایسه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Masoud Z3
    Masoud Z3 | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    این گوشی های چینی رو بیخیال کلا. فقط سونی سامسونگ الجی ایفون. بقیه خر است

  • Ali kjh
    Ali kjh | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    قیمت رو گفته قابل مقایسه نیست

  • فرزین
    فرزین | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    زنده باد حاشیه تو مغزش چیاس یارو(طراحش)

مطالب پیشنهادی