ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تردد خودروهای بدون راننده در نیویورک
تکنولوژی

نیویورک نیز به جمع ایالت های مجاز برای تست خودروهای بدون راننده پیوست

بر اساس اعلام رسمی فرماندار ایالت نیویورک از این پس کمپانی های مختلف می توانند درخواست های خود را برای تردد اتومبیل های بدون راننده در شهر نیویورک مطرح سازند. [digipullqoute place="left"]ترافیک نیویورک بیشتر و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

بر اساس اعلام رسمی فرماندار ایالت نیویورک از این پس کمپانی های مختلف می توانند درخواست های خود را برای تردد اتومبیل های بدون راننده در شهر نیویورک مطرح سازند.

ترافیک نیویورک بیشتر و زمستان هایش خشن تر از سایر شهرهای مجاز برای تست اتومبیل های خودران است

بدین ترتیب این ایالت به جمع ایالات کالیفرنیا، نوادا و آریزونا که در آنها تردد خودروهای بدون راننده مجاز است اضافه شده و حالا خودروهای تست کمپانی های مختلف می توانند در خیابان های مشهور منهتن نیز تردد نمایند.

البته شرایط دریافت مجوزهای لازم در نیویورک نسبت به سایر نقاط آمریکا به شکل چشمگیری دشوارتر است. اعتبار مجوزها یک ساله خواهد بود و هر شرکتی قادر نخواهد بود استانداردهای مد نظر دفتر ایالتی حمل و نقل را پوشش دهد.

ضمن این که شرکت های دریافت کننده مجوز می بایست خودروهای خود را تا سقف ۵ میلیون دلار بیمه نمایند و در همه حال یک راننده کاربلد را پشت فرمان اتومبیل نگه دارند. علاه بر این ها، خودروهای مذکور حق عبور از خیابان هایی که در آنها کارگاه های ساختمانی یا مدارس و مراکز آموزشی وجود دارد را ندارند. در انتهای هر سال نیز کمپانی ها موظف به ارائه گزارش های آماری دقیق از تست های خود خواهند بود.

فراهم شدن شرایط تست خودروها در شهر نیویورک از چند جنبه اهمیت دارد. نخست این که ترافیک عبوری در خیابان های این شهر نسبت به سایر شهرهای مجاز همچون سانفرانسیسکو و فینیکس بیشتر بوده و شرایط آب و هوایی آن (پاییزهای پر باران تر و زمستان های خشن تر) نیز با سایر نقاط پیشین متفاوت است و این می تواند چالشی جدید برای کمپانی هایی چون وایمو، فورد، اوبر و جی ام باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی