ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ گردهمایی ابرقهرمانان

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

To the Moon

یکی از احساسی ترین بازی های صنعت گیمینگ روی اسمارت فون ها؛ عنوانی که با آن می خندید، گریه می کنید و طعم شیرین عاشقی را می چشید. پس از درخواست های فراوان بازیکن ها بالاخره استودیوی Freebird Games عنوان To the Moon که سال 2011 برای رایانه های شخصی عرضه شد را روز گذشته به اسمارت فون ها آورد تا بازیکن ها روی دیوایس های دستی خود به تجربه این شاهکار بپردازند.

شاید از دیدگاه مکانیزم های گیم پلی To the Moon عنوانی ساده بوده و گرافیک هشت بیتی آن هم برای بعضی ها خوشایند نباشد ولی بازی به واسطه روایت استثنایی و موسیقی های جذابش مخاطبین را کاملا جادو می کند. To the Moon یکی از هنری ترین بازی های تاریخ است و به کسانی که زبان انگلیسی نسبتا خوبی دارند پیشنهاد می کنیم که به «هیچ وجه» این عنوان  فراموش نشدنی را از دست ندهند.

To the Moon

To the Moon

سازنده: X.D قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 164 / 1350 مگابایت زبان:

Injustice 2

استودیوی NetherRealm با Injustice توانست یکی از بزرگترین آرزوهای طرفداران دنیای دی سی را برآورده کند؛ با وجود پتانسیل های فراوان ابرقهرمانان دی سی، پیش از عرضه Injustice: Gods Among Us عنوان فایتینگ خوبی با محوریت این سوپرهیروها عرضه نشده بود. ولی NetherRealm با ساخته خود توانست تمام معادلات را به هم زده و بعد از مدت ها دی سی را صاحب یک اثر مبارزه ای آبرومند نماید.

همانگونه که احتمالا می دانید، چند روز دیگر قسمت دوم مجموعه Injustice برای پلتفرم های خانگی عرضه می شود و به همین مناسبت و بعد از یک دوره Soft Lunch نسبتا طولانی [عرضه تنها برای بعضی منطقه ها] NetherRealm اپلیکیشن Injustice 2 را به اسمارت فون ها آورد. عنوانی مشابه قسمت پیشین و با بهبودهای فراوان که همانند گذشته باید از بین شخصیت های مختلف سه تن را انتخاب کرده و به جنگ با رقیب رو به رویی بروید.

Injustice 2

Injustice 2

سازنده: Warner Bros قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 980 مگابایت زبان:

The Big Journey

بالاخره The Big Journey هم به اندروید آمد. این عنوان که چند ماه پیش برای آی دیوایس ها عرضه شده بود، ماجراجویی دو شخصیت دوست داشتنی به نام های Mr. Whiskers و Mr. Cho را روایت می کند که می خواهند فقط به یک هدف برسند؛ غذای مورد علاقه شان. اما جداز گرافیک رنگارنگ، داستان شیرین و موسیقی های زیبا The Big Journey، مهمترین علت موفقیت این عنوان را باید به نام مکانیزم های گیم پلی آن بزنیم که به بهترین حالت ممکن از قانون فیزیک استفاده نموده و شما با چرخش موبایل خود باید معماها را حل کنید.

The Big Journey

The Big Journey

سازنده: Armor Games قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 469 / 85 مگابایت زبان:

Crosswords With Friends

این هفته، علاقه مندان به عناوین Word شاهد عرضه ادامه یکی از معروف ترین بازی های این سبک بودند؛ نزدیک به چند سال پیش کمپانی Zynga عنوانی با نام Words With Friends را به انتشار رساند که شما در آن باید مهارت خود برای ساخت کلمات را به چالش می کشیدید. Crosswords With Friends قسمت دوم همین مجموعه است که تفاوت های گوناگونی با عنوان پیشین داشته و حالا شما باید جواب سوالاتی که پرسیده می شود را از بین حروف موجود پیدا کنید. برای کسانی که به بازی های Word علاقه مند هستند، Crosswords With Friends بهترین انتخاب این هفته است.

Crosswords With Friends

Crosswords With Friends

سازنده: Zynga قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 117 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • roman
    roman | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    یجوری توضیح بدین بدونیم داستان بازی از چه قراره درباره هر کدوم دو خط توضیح میدین میرین

  • mahdi
    mahdi | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    همشون انلاین شدن

  • احد وصال
    احد وصال | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اینجوستیک 2 هم که انلاینه
    عجب گیری کردیم از دست این شرکت ها ..

    • نیما
      نیما | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

      اینجاستس هست.
      ((بی عدالتی))

  • loganlegend
    loganlegend | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    آندروید 150 مگابایت؟ ios 1500? lol

مطالب پیشنهادی