ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدئوی جدید از سیستم حمل و نقل زیرزمینی ایلان ماسک [تماشا کنید]

دو هفته پیش بود که اولین ویدئوی سیستم حمل و نقل زیرزمینی ایلان ماسک را در دیجیاتو مشاهده کردید. حالا مدیر عامل تسلا ویدئویی از تست واقعی سیستم منتشر کرده که نحوه حرکت خودرو درون تونل را نشان ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

دو هفته پیش بود که اولین ویدئوی سیستم حمل و نقل زیرزمینی ایلان ماسک را در دیجیاتو مشاهده کردید. حالا مدیر عامل تسلا ویدئویی از تست واقعی سیستم منتشر کرده که نحوه حرکت خودرو درون تونل را نشان می دهد. البته ماسک هشدار داده تماشای این کلیپ ممکن است بعضی افراد را دچار حالت تهوع و سرگیجه کند.

ایده کلی سیستم مورد بحث، انتقال خودرو از طریق ماژول هایی به شکل سورتمه است که با سرعت تقریبی 200 کیلومتر در ساعت، اتومبیل را از نقطه ای به نقطه دیگر حمل می کنند. تماشای ویدئوی مذکور ما را به یاد «Hyperspace» در فیلم های جنگ ستارگان می اندازد که سفینه های فضایی با استفاده از آن فواصل طولانی را با سرعتی شگفت آور طی میکردند.

ایلان ماسک در ادامه تصویری از نخستین دستگاه حفاری شرکت «Boring Company» را نیز به اشتراک گذاشت که آخرین مراحل مونتاژ را طی می کند.

این ماشین برخلاف دستگاه های موجود، مراحل حفر و مقاوم سازی دیواره تونل را به صورت همزمان انجام داده و سرعت انجام پروژه را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

    یعنی عاشق این ایلان ماسکم. به هرچه فکر کنه اجراش میکنه

مطالب پیشنهادی