ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درآمد سامسونگ از نمایشگرهای OLED رو به افزایش است

بر اساس گزارشی تازه، 60 درصد از کل فروش نمایشگرهای سامسونگ در سه ماهه ابتدایی سال 2017، به نمایشگرهای OLED اختصاص داشته و با وجود شرکت های بسیاری که قصد دارند موبایل هایی با نمایشگر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۰

بر اساس گزارشی تازه، 60 درصد از کل فروش نمایشگرهای سامسونگ در سه ماهه ابتدایی سال 2017، به نمایشگرهای OLED اختصاص داشته و با وجود شرکت های بسیاری که قصد دارند موبایل هایی با نمایشگر خمیده بسازند، این شرکت کره ای انتظار دارد که تا انتهای امسال رونق بسیار بیشتری هم به خود ببیند.

چانگ-هون لی، مدیر اجرایی سامسونگ دیسپلی می گوید: «به کارگیری پنل های OLED توسط تولیدکنندگان در سه ماهه دوم به طور مداوم افزایش خواهد یافت و سامسونگ الکترونیکس عملکرد استواری را با پاسخگویی به مشتریان خارجی و تامین محصولات منعطف برای عمده مشتریان به دست خواهد آورد.»

در حالی که تقاضا برای نمایشگرهای OLED کوچک افزایش یافته اما تعداد خریداران نمایشگرهای OLED برای تلویزیون های بزرگ کم و کمتر می شود.

سامسونگ سال پیش هم اعلام کرده بود که مردم تمایل کمتری به خرید تلویزیون در بازه زمانی فعلی دارند. به هر حال باید دید میزان تقاضا برای نمایشگرهای موبایل به قدری هست که آسیبی به سامسونگ وارد نکند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • farzad
    farzad | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    چون عالین

  • ناصر
    ناصر | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    زحمت میکشن تولید میکنن باید بفروشن

مطالب پیشنهادی