ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ثبت یک رکورد تازه؛ موفقیت تاریخی نیسان در بازار خودرو

نیسان بار دیگر فروشی رکوردشکن را در ماه مارس تجربه کرد. نیسان دلیل این تجربه خارق العاده را محبوبیت کراس اوور های جدیدی مانند ایکس تریل و قشقایی در نسل های جدید دانست و البته ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

نیسان بار دیگر فروشی رکوردشکن را در ماه مارس تجربه کرد. نیسان دلیل این تجربه خارق العاده را محبوبیت کراس اوور های جدیدی مانند ایکس تریل و قشقایی در نسل های جدید دانست و البته مدل های جدیدی که به فناوری خودران مجهز شده اند تاثیر زیادی در این موفقیت داشته اند.

این رکورد در یک دوره 12 ماهه از آوریل 2016 تا مارس 2017 ثبت شده که طبق آمار برای چهارمین سال متوالی فروش نیسان به 5 میلیون و 642 هزار و 381 دستگاه رسیده است که این نشان دهنده 4 درصد افزایش فروش در این دوره است.

از سوی دیگر تولید در نیسان نیز با 9 درصد افزایش در این دوره به 5 میلیون و 695 هزار و 774 دستگاه رسیده است. در توضیح ثبت این رکورد ،دنیل شیکلای ، معاون اجرایی و رئیس بخش بازاریابی و فروش جهانی نیسان این گونه توضیح داده است : مایه افتخار است که مشتریان در بازار های کلیدی از محصولات ما استقبال می کنند.

استقبال آن های بود که اجازه ثبت این رکورد را به ما داد. بخش بزرگی از این فروش مربوط به کراس اوور های ما بوده که در صدر آن ها نیسان ایکس تریل یا همان روگ قرار دارد که رکورد فروش آن مربوط به ایالات متحده آمریکا بوده و پس از آن نیسان قشقایی در بازار های اروپا و چین باعث ثبت رکورد فروش اخیر بوده اند.

شیکلای گفت که امیدوار است با ارائه محصولات با کیفیت و اضافه کردن تکنولوژی های جدید و هیجان انگیز که نیاز های مشتریان ما در سراسر جهان را برآورده می سازند، این موفقیت همچنان ادامه داشته باشد.

در مدل های دیگر مانند مدل های شهری کوچک نوت و ون سرنا ، به ترتیب این سیستم های e-power  و فناوری خودران ProPILOT بود که باعث شد هرکدام به میزان 30 و 50 درصد به فروش بیشتری را تجربه کنند و این نشان دهنده علاقه مشتریان به نسل تازه تکنولوژی های معرفی شده در صنعت خودرو است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

    درود بر گروه رنو-نیسان

مطالب پیشنهادی