ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

احتمال توسعه نسخه موبایلی The Legend of Zelda وجود دارد

مدتی است که نینتندو پا به دنیای بازی های موبایل گذاشته و در حال توسعه آثار بیشتری برای تلفن های هوشمند است. به تازگی هم وال استریت ژورنال از احتمال توسعه یک The Legend of Zelda ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

مدتی است که نینتندو پا به دنیای بازی های موبایل گذاشته و در حال توسعه آثار بیشتری برای تلفن های هوشمند است. به تازگی هم وال استریت ژورنال از احتمال توسعه یک The Legend of Zelda برای موبایل ها بدون هیچ توضیح خاصی خبر داده است.

وال استریت ژورنال از احتمال توسعه نسخه موبایلی The Legend of Zelda می گوید

بر اساس گفته های وال استریت ژورنال، زلدای موبایلی توسط شرکت ژاپنی DeNa مراحل توسعه خود را پشت سر می گذارد. البته این اولین باری نیست که DeNa و نینتندو برای ساخت یک بازی موبایلی به همکاری می پردازند.

در حال حاضر این دو شرکت ژاپنی روی پروژه موبایلی Animal Crossing کار می کنند که احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. با این حال هنوز هیچ توضیحی از سوی نینتندو در ارتباط با توسعه یک زلدای موبایلی به گوش نرسیده است.

اما بر اساس گفته نینتندو مبنی بر ساخت دو یا سه بازی موبایلی برای هر سال، ساخت یک نسخه موبایلی از فرانچایز محبوب زلدا، چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد. البته اگر زلدایی هم وجود داشته باشد، احتمالا عرضه آن به سال ۲۰۱۸ موکول می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی