ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری ویمو و لیفت برای توسعه اتومبیل های خودران

صنعت اتومبیل های خودران به سرعت در حال پیشرفت است و بسیاری از شرکت ها با تمام توان خود در حال قدم برداشتن در این مسیر هستند. حالا آخرین خبرها حاکی از آن هستند که ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

صنعت اتومبیل های خودران به سرعت در حال پیشرفت است و بسیاری از شرکت ها با تمام توان خود در حال قدم برداشتن در این مسیر هستند. حالا آخرین خبرها حاکی از آن هستند که دو کمپانی بزرگ «ویمو» و «لیفت» همکاری خود را برای توسعه ماشین های مذکور به صورت رسمی اعلام کرده اند.

گفتنی است شرکت های مورد اشاره از بیان جزئیات مربوط به همکاریشان سر باز زده اند اما باید اشاره کرد که هم اکنون «ویمو» به عنوان زیر مجموعه آلفابت، حدوداً یک دهه در این صنعت تجربه کسب کرده است.

همکاری ویمو و لیفت احتمالاً بر کسب و کار اتومبیل های خودران اوبر تأثیرگذار خواهد بود

همچنین بد نیست بدانید که همکاری دو شرکت، در راستای وارد کردن ضربه ای بر کسب و کار اوبر رخ داده، چرا که این کمپانی هم اکنون در حال توسعه اتومبیل های خودرانش بوده و به عنوان مهم ترین رقیب «لیفت» هم شناخته می شود.

از طرف دیگر روابط «ویمو» و اوبر هم شکراب بوده و همانطور که احتمالاً می دانید کمپانی آلفابت مدتی است که از اوبر به خاطر سرقت اسرار مربوط به اتومبیل های خودران شکایت کرده است.

لازم است بدانید که «لیفت» دارای اتومبیل خودرانی نبوده اما در گذشته سخن از آن بود که کمپانی مذکور تمایل به همکاری با شرکت های دیگر دارد. در آن سو هم «لیفت» می تواند در مسیر اتصال «ویمو» به طیف گسترده تری از مشتریان و کاربران کمک کرده و از این رو لازم نیست کمپانی زیر مجموعه آلفابت، از ابتدا بسترهای لازم برای سرویسی مشابه را فراهم کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی