ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم عامل Chrome OS هم بالاخره به قابلیت «نایت لایت» مجهز می شود

برای کسانی که معمولاً عادت دارند تا از کروم بوک ها و دستگاه های مبتنی بر Chrome OS خود در تاریکی و در نور کم استفاده کنند اما نمی خواهند نورهای آبی نمایشگر چشمشان را ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

برای کسانی که معمولاً عادت دارند تا از کروم بوک ها و دستگاه های مبتنی بر Chrome OS خود در تاریکی و در نور کم استفاده کنند اما نمی خواهند نورهای آبی نمایشگر چشمشان را اذیت کرده و بر خواب آنها تأثیر منفی بگذارد، خبر اضافه شدن قابلیت «نایت لایت» (Night Light) به بیلد «قناری» سیستم عامل مذکور می تواند مسرت بخش باشد.

بر همین اساس گروهی از افراد فعال در وبسایت Reddit عنوان کرده اند که قابلیت مورد اشاره با تنظیم برخی رنگ ها و بهبودهای جزئی دیگر، تماشای طولانی مدت رابط کاربری را کمی راحت تر می کند و در این صورت چشم ها کمتر خسته می شوند.

گفتنی است «InauspiciousPagan» به عنوان یکی از کاربران مذکور، اسکرین شات فوق را از کروم بوک ایسوس فلیپ C302CA خود تهیه کرده. از طرف دیگر خبر می رسد که تاکنون شخصی دیگر اقدام به انتشار اسکریت شات مشابه نکرده که از همین رو می توان برداشت کرد در حال حاضر قابلیت «نایت لایت» تنها به صورت محدود و احتملاً برای دستگاه هایی خاص عرضه شده است.

لازم به ذکر است پیش بینی ها حاکی از آن هستند که قابلیت مورد اشاره احتمالاً با نسخه کروم 60 برای دستگاه های پشتیبانی شده عرضه خواهد شد که گزارش ها حاکی از انتشار نسخه پایدار آن در شهریور یا مهر ماه هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی