ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

یک کپی دیگر از اسنپ چت؛ اینستاگرام از فیلترهای واقعیت افزوده برای چهره ها رونمایی کرد

بعد از کپی موفقیت آمیز قابلیت استوری از اسنپ چت، حالا نوبت به فیلترهای واقعیت افزوده چهره رسیده که به اینستاگرام بیایند. از امروز می توانید در اینستاگرام هشت فیلتر واقعیت افزوده را روی چهره تان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۹

بعد از کپی موفقیت آمیز قابلیت استوری از اسنپ چت، حالا نوبت به فیلترهای واقعیت افزوده چهره رسیده که به اینستاگرام بیایند. از امروز می توانید در اینستاگرام هشت فیلتر واقعیت افزوده را روی چهره تان امتحان کنید. این فیلترها در اشکال گوناگون هستند؛ مثلا یکی می تواند شما را شبیه به کوآلا یا خرگوش کند و دیگری معادلات ریاضی بسازد تا دور سرتان بچرخند.

این فیلترها را می توانید هم در حالت دوربین سلفی و هم دوربین عقب استفاده کنید. برای دسترسی به آن ها کافیست اینترفیس دوربین اینستاگرام را باز و روی آیکن جدیدی که در گوشه سمت راست صفحه قرار گرفته، اشاره کنید. فیلترهای یاد شده را می توان در حالات مختلف تصویربرداری اینستاگرام به کار گرفت: عکاسی، ضبط ویدیو و حتی بومرنگ.

لازم به گفتن نیست که ایده به کارگیری فیلترهای واقعیت مجازی در اپلیکیشن های عکاسی اولین بار در اسنپ چت به محبوبیت رسید. اسنپ چت برای آوردن این تکنولوژی به اپلیکیشن خود، استارتاپ کوچکی به نام Looksery را در سال 2015 خریداری کرد. همین موجب شد که در اوایل سال 2016، فیسبوک به این اقدام واکنش نشان دهد و برای این که از قافله عقب نماند به خرید استارتاپ بلاروسی MSQRD اقدام کند که مطمئنا با اپلیکیشن آن آشنا هستید.

این فیلترها را می توان در حالات مختلف تصویربرداری به کار گرفت: عکاسی، ضبط ویدیو و حتی بومرنگ.

اما به جز قابلیتی که گفتیم، اینستاگرام تغییرات دیگری هم داشته. از جمله آن ها می توان به امکان افزودن هشتگ های استیکری به عکس و ویدیوهای استوری اشاره کرد. با اشاره روی این هشتگ ها می توانید دیگر تصاویر دارای این هشتگ را نیز پیدا کنید. قابلیت های جدید دیگر اینستاگرام در این نسخه هم امکان پخش بر عکس ویدیو (که باز هم از اسنپ چت الگوبرداری شده) و گزینه پاک کن هستند.

برای دسترسی به این قابلیت جدید می توانید نسخه 10.21 اینستاگرام را همین حالا از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمدزارعی
    محمدزارعی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

    خیلی خوب شده❤

  • bahadorpc
    bahadorpc | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    کو پس ؟ چرا مال من این قابلیت رو نداره؟! آپم هس!?

  • loganlegend
    loganlegend | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    شورشو در آوردن

مطالب پیشنهادی