ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: اپل تمام مک بوک هایش را در WWDC آپدیت می کند

کنفرانس توسعه دهندگان اپل در ۱۵ خرداد برگزار می شود و اینطور که امروز «مارک گورمن» از بلومبرگ گزارش می دهد، اپل تصمیم دارد تمام مک بوک های خود را در این رویداد به روز رسانی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

کنفرانس توسعه دهندگان اپل در ۱۵ خرداد برگزار می شود و اینطور که امروز «مارک گورمن» از بلومبرگ گزارش می دهد، اپل تصمیم دارد تمام مک بوک های خود را در این رویداد به روز رسانی کند.

بر اساس این گزارش، اپل می خواهد مک بوک پرویی که در انتهای سال ۲۰۱۶ معرفی کرده بود را یک بار دیگر آپدیت کرده و از آخرین نسل پردازنده های اینتل یعنی «Kaby Lake» در آن استفاده کند. از سوی دیگر اهالی کوپرتینو به دنبال آن هستند تا سری مک بوک (۱۲ اینچی) را نیز به روز رسانی کرده و لپ تاپی قدرتمندتر در اختیار کاربران قرار دهند.

در نهایت هم نوبت به مک بوک ایر می رسد که این لپ تاپ پرطرفدار هم قرار است به پردازنده ای قوی تر مجهز گردد. البته هنوز صحبتی از صفحه نمایش بهتر برای Air نشده و معلوم نیست بالاخره اپل نمایشگر رتینا را به این دستگاه می آورد یا خیر.

اپل توجه بیشتر به مک را در دستور کارش قرار داده است

البته باید در نظر داشت لپ تاپ های جدیدی که اپل در WWDC معرفی می کند، آپدیت هایی تحول برانگیز نیستند و صرفاً چند درصد قدرت پردازشی بیشتری به آنها اضافه می شود. از طرف دیگر، در سال گذشته انتقادهای بسیار زیادی به اپل مبنی بر عدم توجه اش به مک وارد شد و حالا به نظر می رسد که شرکت مورد بحث می خواهد شرایط را تا حدی تغییر داده و کامپیوترهایش را به شکل مداوم به جدیدترین سخت افزارها مجهز کند.

در این بین باید دید تکلیف چند مورد دیگر چه می شود: USB-C و مقدار حافظه رم هنوز هم علامت های سوالی هستند که مشخص نیست اپل دقیقاً چه برنامه ای برای آنها در سر دارد. آیا حجم حافظه رم در مک بوک حرفه ای به ۳۲ گیگابایت خواهد رسید؟ یا از طرف دیگر USB-C به مک بوک ایر اضافه می شود؟ این ها سوالاتی هستند که اپل در ۱۵ خرداد به آنها پاسخ می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی