ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جف گلدبلوم: استیو جابز از من خواست صدای اپل باشم

اواخر دهه نود میلادی بود که بازیگر معروف و سرشناس هالیوودی، «جف گلدبلوم» در چند آگهی تلویزیونی برای اپل ظاهر شد اما دیروز برای اولین بار در مصاحبه ای عنوان کرد استیو جابز شخصاً از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

اواخر دهه نود میلادی بود که بازیگر معروف و سرشناس هالیوودی، «جف گلدبلوم» در چند آگهی تلویزیونی برای اپل ظاهر شد اما دیروز برای اولین بار در مصاحبه ای عنوان کرد استیو جابز شخصاً از او درخواست داشته تا نقش بزرگتری در ارائه اپل برای عموم ایفا کند.

اگر اهل سینما باشید، با کارنامه درخشان گلدبلوم آشنایید. در ایران سری فیلم های «پارک ژوراسیک» و «مگس» (۱۹۸۶) از این بازیگر، بیشتر شناخته شده هستند.

دیروز گلدبلوم در یک مصاحبه تلویزیونی بعد از سال ها، خاطره تماس تلفنی استیو جابز را تعریف کرد و گفت:

«چند دهه پیش بود که یک روز صبح استیو جابز به من زنگ زد و خواست که صدای اپل باشم. صبح خیلی زود بود و اصلاً متوجه نشدم که با خود استیو جابز از اپل صحبت می کنم.»

گلدبلوم اطلاعات بیشتری در این رابطه نداد و مشخص نیست که جابز از وی خواسته تا صرفاً در آگهی های تلویزیونی بیشتری برای اپل بازی کند یا به نوعی نقش سخنگوی این شرکت را ایفا نماید ولی همانطور که پیداست، او این پیشنهاد را رد می کند.

در صورتی که آن روز گلدبلوم پیشنهاد جابز را می پذیرفت، شاید حتی امروز صدای پیش فرض سیری هم صدا این بازیگر محبوب بود. البته، سیری یک دهه بعد از این قضایا پا به عرصه وجود گذاشت و در حال حاضر صدای پیش فرض دستیار مجازی اپل، متعلق به «سوزان بنت» است.

همانگونه که گفته شد، جف گلدبلوم در انتهای دهه ۹۰ میلادی در چند آگهی تلویزیونی برای اپل ظاهر شد که دعوت می کنیم برخی از آنها را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    صدايى داره ها بى وجدان

  • آریا . M
    آریا . M | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    بازیگر خوبیه
    یاد پارک ژوراسیک بخیر

مطالب پیشنهادی