ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار گوگل به زودی می تواند با استفاده از دوربین موبایل جستجو انجام دهد

ساندرای پیچای مدیر گوگل لحظاتی پیش در کنفرانس I/O 2017 این شرکت که در حال برگزاری است اعلام کرد به زودی هوشمندی دستیار دیجیتالی این شرکت به دوربین تلفن هوشمندش خواهد آمد. برای این منظور ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۲:۱۱

ساندرای پیچای مدیر گوگل لحظاتی پیش در کنفرانس I/O 2017 این شرکت که در حال برگزاری است اعلام کرد به زودی هوشمندی دستیار دیجیتالی این شرکت به دوربین تلفن هوشمندش خواهد آمد. برای این منظور کافی است دوربین دستگاه را به سمت چیزی که می خواهید بگیرید و دستیار گوگل اطلاعات مربوط به آن را نمایش دهد.

برای نمونه، نشانه رفتن دوربین به سمت یک گل نام و مشخصات آن را برای شما نمایان می کند، با گرفتن دوربین به سمت یک پوستر کنسرت می توانید به راحتی بلیط آن را خریداری کنید یا با استفاده از تصویر هنرمند ویدیوهای آن را روی یوتوب مشاهده نمایید.

این سرویس جدید Google Lens نام دارد و البته آنقدر ها هم جدید محسوب نمی شود چرا که پیش از این اپلیکیشن Google Translate هم روش کمابیش مشابهی را برای ترجمه خودکار متون تصویری مورد استفاده قرار می داد.

سامسونگ هم پیش از این قابلیت مشابهی را برای دستیار دیجیتالی جدید خود در گلکسی اس 8 (بررسی دیجیاتو) معرفی کرده بود. اما جذاب ترین کاربرد این قابلیت جدید که دستیار سامسونگ از آن بی بهره است امکان متصل شدن به وای-فای محسوب می شود. کافی است دوربین موبایل را به سمت برچسب پشت مودم بگیرید تا دستگاه به راحتی با استفاده از آن به شبکه ی وای-فای متصل گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی