ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های تایزنی سامسونگ به صورت جهانی عرضه خواهند شد

سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان تایزن 2017 در سان فرانسیسکو اعلام کرد قصد دارد تلفن های مجهز به سیستم عامل بومی خود را روانه بازارهای جهانی کند. بنا به گفته این شرکت، موبایل های تایزنی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان تایزن 2017 در سان فرانسیسکو اعلام کرد قصد دارد تلفن های مجهز به سیستم عامل بومی خود را روانه بازارهای جهانی کند. بنا به گفته این شرکت، موبایل های تایزنی بالاخره در تمامی کشورهای دنیا به فروش خواهند رسید.

در حال حاضر دستگاه هایی که از سیستم عامل مذکور استفاده می کنند، فقط در بازارهای محدودی از جمله هند، آفریقا و بعضی کشورهای آسیایی و خاورمیانه در دسترس قرار دارند. تایزن که از سال 2015 در کشور هند عرضه شده، عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته است.

طبق اظهارات سامسونگ، فروش موبایل های تایزنی در سال 2016 رشد 30 درصدی را در شبه جزیره هند تجربه کرده و این رقم در سال جاری تا این لحظه افزایش 100 درصدی را نشان می دهد.

غول تکنولوژی کره ای همچنین برای رفع مشکل کمبود اپلیکیشن ها در پلتفرم خود، متعهد شد تا پایان سال جاری میلادی تعداد نرم افزارهای تایزنی را به ده برابر افزایش دهد.

این شرکت در همکاری با مایکروسافت، امکان توسعه نرم افزار با استفاده از رابط های کاربری Xaramin و NET. را فراهم کرده که در نتیجه، توسعه دهندگان می توانند در محیط Visual Studio با بهره وری و راحتی بیشتری به طراحی و توسعه اپلیکیشن های خود بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • high end
    high end | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    یعنی تو ایزان قبلا به فروش میرسیده!!!!!.واقعا میخواد اپلیکشن هارو ده برابر کنه آخه چطوری مایکروسافت که غول نرم افزاره نتونست......شلوار مرده عجیب نیست

    • | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

      متنو قشنگ و کامل بخون

مطالب پیشنهادی