ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمداران سامسونگ و ال جی از Dream VR پشتیبانی خواهند کرد

سرپرست بخش واقعیت مجازی گوگل در کنفرانس I/O اعلام کرد پشتیبانی از Dream VR در تابستان سال جاری برای تلفن های سامسونگ گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و پرچمدار بعدی ال جی (احتمالاً ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۳:۴۶

سرپرست بخش واقعیت مجازی گوگل در کنفرانس I/O اعلام کرد پشتیبانی از Dream VR در تابستان سال جاری برای تلفن های سامسونگ گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و پرچمدار بعدی ال جی (احتمالاً V30) میسر خواهد شد.

کمپانی ساکن مانتن ویو سال گذشته از شراکت خود با سامسونگ در زمینه واقعیت مجازی خبر داده بود و انتظار می رفت شرکت کره ای در کنار Gear VR خود، از محصول گوگل نیز پشتیبانی کند. حالا احتمالات مذکور تبدیل به واقعیت شده و پلتفرم گوگل، از پشتیبانی پرچمداران سامسونگ بهره مند خواهد بود.

نمایشگر OLED لازمه توانایی پشتیبانی از Dream VR است

تقریباً یک سال از معرفی Dream VR می گذرد و به نظر می رسد این محصول، گسترش کندی را تجربه کرده است. مهمترین عامل در این زمینه، مهاجرت آهسته تولیدکنندگان به نمایشگرهای OLED است که از ملزومات پلتفرم گوگل محسوب می شود.

با توجه به آنچه از پرچمدار بعدی ال جی می دانیم، این تلفن از صفحه نمایش OLED بهره مند بوده و عدم پشتیبانی از Dream VR در زمان رونمایی، نقص بزرگی برای آن محسوب می شد.

در حال حاضر پشتیبانی از Dream VR تنها برای  موبایل های Huawei Mate 9 ،Motorola Moto Z ،ASUS Zenfone AR ،ZTE Axon 7 و پیکسل های گوگل اعلام شده و احتمالاً در آینده شاهد پیوستن سایر تولیدکنندگان به این لیست خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    واقعا مطمئنید باید اولد باشن تا پشتیبانی کنه یعنی نکسوس 5xهم اولده

مطالب پیشنهادی