ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل به زودی می تواند اشیاء را به طور کامل از عکس های شما حذف کند

گوگل می گوید که به زودی توانایی این را خواهد داشت تا به طور خودکار اشیاء اضافی و ناخواسته را از عکس های شما پاک کند، و این قابلیت فقط مربوط به اشیاء کوچک نخواهد بود. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۲:۲۰

گوگل می گوید که به زودی توانایی این را خواهد داشت تا به طور خودکار اشیاء اضافی و ناخواسته را از عکس های شما پاک کند، و این قابلیت فقط مربوط به اشیاء کوچک نخواهد بود. طی دمویی که دقایقی پیش در کنفرانس I/O به نمایش درآمد، گوگل تصویری از کودکی در حال بازی بیسبال را به نمایش گذاشت که فنس ها نمای نزدیک کادر آن را پر کرده بودند.

در این دمو شاهد بودیم که هوش مصنوعی گوگل توانست فنس ها را به سرعت و بدون نیاز به دخالت دست از کادر عکس پاک کند، و نتیجه ای بسیار خوب تحویل کاربر بدهد. البته لازم به ذکر است که اپلیکیشن فتوشاپ سال هاست که از عهده این کار به طور خودکار بر می آید و اشیا را به طور هوشمندانه در تصویر تشخیص می دهد.

 

با این وجود هر کسی قادر به استفاده از این قابلیت اپلیکیشن فتوشاپ نیست. ظاهرا گوگل تصمیم گرفته که دسترسی به این قابلیت را برای عموم مشتریان عادی فراهم کند تا به سادگی قادر به استفاده از آن باشند.

کمپانی یادشده در مورد این که قابلیت مذکور را در کدام محصول خود منتشر می کند، صحبتی نکرد. اما می توان حدس زد که به احتمال زیاد، این محصول اپلیکیشن Google Photos باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • moein
    moein | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    دم گوگولی گرم

  • Mohammad M
    Mohammad M | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    جالبه و البته عده ای هم از این توانایی سواستفاده میکنند.چون عمومی تر میشه و کارکردن با ان راحت تر میشود.

مطالب پیشنهادی