ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا اپل تصمیم به قطع توسعه و فروش آیپد مینی گرفته است؟

استیو جابز به موفقیت آیپد اعتقاد زیادی داشت ولی از طرفی باورش بر این بود که سایز و اندازه مناسب برای این محصول، همان ۹.۷ اینچ است. با این حال پس از مرگ جابز و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

استیو جابز به موفقیت آیپد اعتقاد زیادی داشت ولی از طرفی باورش بر این بود که سایز و اندازه مناسب برای این محصول، همان ۹.۷ اینچ است. با این حال پس از مرگ جابز و یک سال پس از آغاز مدیریت تیم کوک بر اپل، آیپد مینی ۷.۹ اینچی معرفی شد.

تا کنون چند نمونه از آیپد مینی معرفی شده و حالا برخی از کاربران منتظر رونمایی از آیپد مینی ۵ هستند، ولی بر اساس گزارشی که BGR منتشر کرده، برخی از منابع نزدیک به اپل خبر داده اند که این شرکت در آینده ای نه چندان دور تصمیم به قطع توسعه همین گونه از آیپد دارد.

در واقع، این گزارش زمان مشخصی را برای این تصمیم بیان نکرده و از طرفی معلوم نیست که اپل تا چه زمانی آیپد مینی ۴ را به فروش خواهد رساند.

ارائه آیفون های پلاس باعث کاهش فروش آیپد مینی شد

اپل در سال ۲۰۱۲ اولین آیپد مینی را عرضه کرد و سپس در سال ۲۰۱۴، آیفون ۶ پلاس را معرفی نمود که به نمایشگری ۵.۵ اینچی مجهز بود. ارائه این نمونه از آیفون، باعث شد تا فروش آیپد مینی کاهش یابد. البته اپل، در گزارش های مالی خود صرفاً تعداد فروش کل آیپدها را بیان می کند و مشخص نیست که هر مدل، چه حجمی از فروش را به خود اختصاص داده است.

پیش از این هم برخی وب سایت های خبری گزارش داده بودند که آیپد مینی، به درگاه Smart Connector و قابلیت نمایشگر True Tone، چهار اسپیکر، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و فلاش True Tone مجهز می شود ولی حالا خبر از قطع توسعه مدل بعدی آن به گوش می رسد. هرچند باید توجه داشت که اپل هنوز در این رابطه اظهار نظری رسمی نداشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • delta7
    delta7 | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    آیپد مینی اندازه خیلی خوبی داره حیف میشه دیگه نسازه

مطالب پیشنهادی