ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Google Photos سه قابلیت اشتراک گذاری جدید دریافت کرد

گوگل در جریان کنفرانس I/O از سه قابلیت اشتراک گذاری جدید برای اپلیکیشن Google Photos پرده برداشت: Suggested Sharing، Shared Libraries و Photo Books که هر سه برای راحتی شما در اشتراک گذاری عکس طراحی شده اند. مورد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۳:۱۰

گوگل در جریان کنفرانس I/O از سه قابلیت اشتراک گذاری جدید برای اپلیکیشن Google Photos پرده برداشت: Suggested Sharing، Shared Libraries و Photo Books که هر سه برای راحتی شما در اشتراک گذاری عکس طراحی شده اند.

مورد اول یعنی Suggested Sharing، چهره افراد در عکس ها را تشخیص می دهد و به شما پیشنهاد می کند که این تصاویر را با افرادی که در آن حضور دارند، به اشتراک بگذارید. اما مورد دوم یعنی Shared Libraries با وجود شباهتی که به Suggested Sharing دارد، در یک مرحله متفاوت از آن عمل می کند.

قابلیت Shared Libraries می تواند با تشخیص چهره افراد در هر عکس، آن ها را به طور «خودکار» با افرادی که از قبل انتخاب کرده اید به اشتراک بگذارد. مثلا عکسی از فرزندتان بگیرید تا گوگل فوتوز آن را تشخیص داده و برای همسرتان بفرستد.

اما قابلیت سوم یعنی Photo Books، از محدوده دیجیتالی خارج شده و به دنیای فیزیکی قدم گذاشته است. همانطور که از نامش پیداست، گوگل فوتوز از این به بعد می تواند به طور خودکار مجموعه ای از عکس هایتان را انتخاب کرده و سپس آن ها را در قالب یک آلبوم عکس واقعی چاپ و به درب منزل تان بفرستد. قیمت هر کدام از این آلبوم ها 9.99 دلار خواهد بود و همانطور که می توانید حدس بزنید، فعلا شهروندان آمریکایی از این مزیت برخوردار هستند.

و در نهایت تعامل Google Lens با گوگل فوتوز برای آنالیز اشیاء در تصاویر هم از دیگر قابلیت های آینده اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس گوگل خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی