ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین کامپکت Olympus TG-5 با بدنه مقاوم و قابلیت فیلمبرداری 4K معرفی شد

با نزدیک شدن به فصل تابستان، تقاضای بازار برای دوربین های جان سخت افزایش یافته و شاهد عرضه مدل های مختلف توسط تولیدکنندگان مطرح خواهیم بود. شرکت اُلیمپوس نیز به عنوان یکی از فعالان حوزه، ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

با نزدیک شدن به فصل تابستان، تقاضای بازار برای دوربین های جان سخت افزایش یافته و شاهد عرضه مدل های مختلف توسط تولیدکنندگان مطرح خواهیم بود. شرکت اُلیمپوس نیز به عنوان یکی از فعالان حوزه، دوربین TG-5 را با مشخصات قابل توجهی برای عاشقان هیجان معرفی کرده است.

این دوربین پوینت-اند-شوت مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی CMOS بوده و با لنز واید 35 میلیمتری و گشودگی دهانه f/2.0 توانایی ثبت تصاویر عریض را با کیفیت بالا دارد. چهار برابر بزرگنمایی اپتیکال و ISO 12800 از دیگر ویژگی های TG-5 هستند که در کنار پردازنده تصویر جدید «TruePic VIII» توان تصویربردای مناسب حتی در نور کم را برای این دوربین به ارمغان می آورند.

برای افرادی که قصد تهیه ویدئو از ماجراجویی های خود را دارند، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K و با نرخ 25 و 30 فریم در ثانیه فراهم شده است. این نرخ می تواند در رزولوشن Full HD برابر اعداد 25، 30، 50، 60 و 120 فریم در ثانیه باشد که خبر خوبی برای علاقه مندان به ضبط تصاویر آهسته (اسلو موشن) خواهد بود.

دوربین TG-5 توانایی ذخیره کردن تصاویر با فرمت RAW +JPEG را داشته و به یک نمایشگر 3 اینچی LCD و GPS درونی مجهز شده، و کاربران می توانند با استفاده از WiFi تصاویر ضبط شده را به تلفن هوشمند خود منتقل کنند. این ابزار به عنوان یک دوربین جان سخت، در برابر آب، غبار، شکستگی و یخ زدگی مقاوم بوده و از ماه آینده با قیمت 450 دلار به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی