ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سئات به خیابان های تهران رسید؛ سر آغازی برای حضور گروه فولکس واگن در ایران

مدت هاست که زمزمه ورود کمپانی فولکس واگن در بازار ایران به گوشی می رسد اما تاکنون به جز شایعات کمتر از اطلاعات رسمی ای در این خصوص منتشر شده است. با این حال می ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

مدت هاست که زمزمه ورود کمپانی فولکس واگن در بازار ایران به گوشی می رسد اما تاکنون به جز شایعات کمتر از اطلاعات رسمی ای در این خصوص منتشر شده است.

با این حال می توان این روزها در منطقه عباس آباد و خیابان بهشتی اولین نمود های عملی بازگشت گروه فولکس به ایران را دید، جایی که شوروم برند سئات (از زیر مجموعه های اسپانیایی فولکس واگن) در حال تکمیل است و اینطور که از شواهد امر بر می آید در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

نمایندگی سئات حدود یک ماه است که به شکل رسمی و قانونی بر عهده شرکت معین موتور قرار گرفته که پیش از این نیز نمایندگی پورشه را در ایران بدست آورده بود و همچنان در زمینه تعمیر و ارائه سرویس به خودروهای پورشه فعال است.

با این حال هنوز جزییات محصولات سئات برای بازار کشورمان مشخص نیست اما با توجه به یکسان بودن پلت فرم و ساختار فنی محصولات سئات با ساخته های فولکس واگن و قیمت مناسب آن ها در بازار جهانی، می توان از هم اکنون پیش بینی کرد که سئات بتواند به عنوان یک خودروساز آلمانی/ اسپانیایی، از نظر قیمتی هم سطح رقبای فرانسوی خود ظاهر شود و حتی برخی از مشتریان خودروسازان کره و ژاپنی را نیز به سوی خود جلب کند.

از این رو باید منتظر ماند و دید که برنامه ها، محصولات و قیمت گذاری سئات برای بازار خودروهای وارداتی در ایران چیست و معین موتورز تا چه حد می تواند در بازار پر رقابت فعلی، از مزایای این برند جذاب اروپایی استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی