ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قاب محافظ Shiftcam شش لنز جدید را به دوربین آیفون 7 پلاس اضافه می کند

لوازم جانبی زیادی در بازار برای ارتقا عملکرد دوربین آیفون وجود دارد که لنزهای مختلفی مانند ماکرو، فیش آی، واید و تِله از این جمله هستند؛ اما به تازگی محصولی معرفی شده که این لنزها ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

لوازم جانبی زیادی در بازار برای ارتقا عملکرد دوربین آیفون وجود دارد که لنزهای مختلفی مانند ماکرو، فیش آی، واید و تِله از این جمله هستند؛ اما به تازگی محصولی معرفی شده که این لنزها را یکجا در اختیار کاربر قرار می دهد.

قاب محافظ Shiftcam برای موبایل آیفون 7 پلاس طراحی شده و 6 لنز مختلف دارد، که به صورت کشویی کنار هم قرار گرفته اند و می توان به راحتی توسط انگشتان دست آنها را جا به جا کرد. البته اگر به لنز های موجود در محافظ نیاز نداشتید می توانید بدون تعویض قاب، آنها را از مقابل لنز اصلی دوربین کنار زده یا حتی به کلی از مجموعه جدا کنید.

ظاهر کِیس به ابزارهای نظامی شباهت داشته و بسیار سفت و سخت به نظر می رسد. این ابزار جانبی خوش دست با توجه به اصول ارگونومی طراحی گردیده و در آن برای اتصال انواع بندها، محل مخصوصی در نظر گرفته شده است. در کنار موارد مذکور، Shiftcam در مقابل ضربات شدید مقاوم بوده و خیال کاربر را در استفاده روزمره راحت می کند.

پروژه طراحی محصول مورد بحث در «Kickstarter» آغاز و تامین مالی شده و انتظار می رود در اواسط تابستان امسال با قیمت 99 دلار به دست مصرف کنندگان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    عجب خلاقیتی. آفرین به مبتکرش. خیلی ساده و به دور از پیچیدگیهای فنی ولی کار آمد

مطالب پیشنهادی