ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مونتاژ آیفون SE در هند به شکل رسمی آغاز شد

از مدتی پیش به گوش می رسید که اپل قصد دارد تولید آیفون SE (بررسی دیجیاتو) را در هند شروع کند تا حضور فعال تری در این بازار در حال توسعه و پر جمعیت داشته ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵

از مدتی پیش به گوش می رسید که اپل قصد دارد تولید آیفون SE (بررسی دیجیاتو) را در هند شروع کند تا حضور فعال تری در این بازار در حال توسعه و پر جمعیت داشته باشد. حالا خبر می رسد که مونتاژ آزمایشی اولین آیفون ساخت هند اوایل ماه جاری میلادی انجام گرفته است.

اپل هم البته این موضوع را به شکل رسمی تایید کرده و اعلام می کند که تعداد محدودی آیفون SE در کارخانه ی این شرکت در ایالت بنگلور هند به تولید رسیده اند و از همین هفته یا هفته ی آینده در فروشگاه های این کشور قابل خرید خواهند بود. نشریه وال استریت روژنال می گوید قرارداد تولید این تلفن هوشمند به شرکت تایوانی Wistron Corp سپرده شده است.

هرچند قیمت نهایی محصول تولید هند هنوز اعلام نشده است، اما برخی مقامات این کشور می گویند انتظار می رود هزینه ی خرید ایفون SE تولید شده در هند 100 دلار از رقم فعلی 320 دلاری که باید بپردازید کمتر باشد

برای مقایسه بد نیست بدانید که ارزان قیمت ترین تلفن هوشمند اپل در بازار آمریکا با قیمت 399 دلار به فروش می رسد. هرچند این رقم با دویست و اندی دلاری که پیشبینی می شود فاصله ی زیادی دارد، اما باید توجه داشته باشید که متوسط رقمی که مردم این کشور برای خرید تلفن هوشمند پرداخت می کنند به گفته ی موسسه تحقیقاتی IDC حدود 150 دلار است و کاهش قیمت آیفون در این کشور پر جمعیت می تواند فروش آن را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

در تایید تصمیم اپل برای این منظور بد نیست بدانید که شرکت ساکن کوپرتینو به گفته ی برخی مقامات مطلع هندی قصد دارد کارخانه های بیشتری در این کشور راه اندازی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • moein
    moein | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    بابا ما منتظر توقف تولیدش بودیم...اخه کدوم خنگی غیر از یه عده شیپل اینو میخره؟؟؟

مطالب پیشنهادی