ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اسیستنت به زودی از زبان های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد

گوگل چند صباحی است که دستیار صوتی خود با نام اسیستنت را عرضه کرده اما در حال حاضر یکی از مشکلات آن پشتیبانی محدود از زبان های مختلف است. حالا غول جستجوی آنلاین در رویداد ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۲:۵۳

گوگل چند صباحی است که دستیار صوتی خود با نام اسیستنت را عرضه کرده اما در حال حاضر یکی از مشکلات آن پشتیبانی محدود از زبان های مختلف است. حالا غول جستجوی آنلاین در رویداد I/O که امشب برگزار می شود خبر از گسترش تعداد زبان های ساپورت شده در آینده ای نزدیک می دهد.

بر همین اساس سران گوگل در مراسم امشب عنوان کرده اند که به زودی پشتیبانی از زبان های فرانسوی، آلمانی، برزیلی، پرتغالی و ژاپنی به اسیستنت می آید و در ادامه این توسعه، تا پایان سال جاری میلادی شاهد افزوده شدن قابلیت تشخیص زبان ایتالیایی، اسپانیایی و کره ای بدان خواهیم بود.

گفتنی است امسال گوگل توجه ویژه ای به مراسم I/O داشته و ابزارهای گوناگونی را برای دستیار صوتی خود معرفی کرده که پشتیبانی از زبان های مختلف و عرضه نسخه ای از اسیستنت برای iOS، از آن جمله هستند.

لازم به اشاره است که اهالی مانتین ویو هنوز اطلاعاتی در مورد زبان های پشتیبانی شده در سرویس گوگل لنز جهت ترجمه همزمان ارائه نکرده اند اما احتمال می رود که سرویس مذکور هم از زبان های معرفی شده حمایت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی