ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با قابلیت Notification Dots در اندروید O، دریافت اعلانات را بهبود می بخشد

اگر شما هم یکی از کاربران موبایل های اندرویدی هستید، احتمالاً بخش زیادی از اعلانات خود را از طریق پنل بالایی تعبیه شده روی صفحه دریافت می کنید و چندان بر اعلانات و شماره های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۳:۱۹

اگر شما هم یکی از کاربران موبایل های اندرویدی هستید، احتمالاً بخش زیادی از اعلانات خود را از طریق پنل بالایی تعبیه شده روی صفحه دریافت می کنید و چندان بر اعلانات و شماره های نمایش داده شده روی آیکن اپلیکیشن های گوناگون متکی نیستید. اما با اندروید O، گوگل در حال ایجاد تغییرات اساسی بوده و قابلیتی به نام «Notification Dots» را به کنار آیکن اپلیکیشن ها اضافه می کند.

Notification Dot ها در واقع نقاطی حبابی شکل هستند که در کنار آیکن اپلیکیشن ها قرار می گیرند. این حباب ها تنها زمانی به نمایش در می آیند که شما اعلانی ناخوانده داشته باشید و با نگه داشتن انگشت روی آیکن، حباب های بزرگ تری در قالب پیش نمایش به وجود می آیند. در این مرحله شما یا می توانید با ضربه روی آیکن اپلیکیشن، وارد آن شوید یا به صورت سنتی، با کشیدن انگشت تان به سمت پایین نمایشگر، اطلاعات بیشتری دریافت نمایید.

طی کنفرانس توسعه دهندگان I/O 2017، دیو برک، نایب رییس واحد مهندسی اندروید چگونگی عملکرد این قابلیت روی آیکن اپلیکیشنی مانند اینستاگرام را نمایش داد. یک Notification Dot روی هوم اسکرین به تصویر کشیده شد که نشان می داد وی کامنت جدیدی در پست اینستاگرامی خود دریافت نموده است. با این همه باید امیدوار بود که این قابلیت صرفاً گزینه ای اضافی برای نمایش نوتیفیکیشن ها باشد و تمام کاربران به استفاده از آن مجبور نشوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • loganlegend
    loganlegend | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خوبه

  • amir
    amir | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    از 10 تا خبر 11تاش اسپیکر بود :|
    :))

مطالب پیشنهادی