ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبیسافت از عرضه اساسینز کرید و فارکرای جدید در سال مالی پیش رو خبر داد

مدتی است که شایعات در مورد قسمت بعدی مجموعه محبوب اساسین کرید قوت گرفته و روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود. اگر برای تجربه قسمت بعدی این فرانچایز محبوب لحظه شماری می کنید، ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

مدتی است که شایعات در مورد قسمت بعدی مجموعه محبوب اساسین کرید قوت گرفته و روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود. اگر برای تجربه قسمت بعدی این فرانچایز محبوب لحظه شماری می کنید، باید بگوییم که خوشبختانه زمان زیادی تا عرضه آن باقی نمانده است.

لیست انتشار یوبیسافت برای سال مالی جاری، حکایت از عرضه فارکرای و اساسینز کرید جدید دارد

به تازگی شرکت فرانسوی یوبیسافت با انتشار گزارش مالی خود، خبر هایی هم از عرضه قسمت های بعدی فرانچایزهایی همچون The Crew، اساسین کرید و فارکرای داده است.

به گفته این شرکت، عرضه قسمت بعدی هر یک از این آثار برای سال مالی پیش رو (تا ۱۱ فروردین ماه سال آینده خورشیدی) در نظر گرفته شده و طرفداران این مجموعه بازی ها در بازه زمانی سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ میلادی قادر به اجرای آن ها روی کنسول ها و رایانه های شخصی شان خواهند شد.

البته نام عنوان South Park: The Fractured But Whole نیز در لیست انتشار سال آینده یوبیسافت به چشم می خورد و باید ببینیم که آیا بالاخره این اثر تاریخ عرضه رسمی و دقیقی پیدا می کند یا نه.

با این حال هنوز به طور مشخص هیچ اطلاعاتی در مورد آثار نام برده شده در دسترس نیست. اما اگر تغییری در برنامه یوبیسافت ایجاد نشود، باید در نمایشگاه E3 2017 منتظر نمایش هایی از آثار مذکور باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ایول فارکرای

مطالب پیشنهادی