ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه تحت وب پیام رسان گوگل Allo تا یک یا دو ماه دیگر از راه نمی رسد

در حالی که شایعات از معرفی نسخه تحت وب پیام رسان گوگل Allo در جریان رویداد توسعه دهندگان I/O 2017 حکایت داشتند، متاسفانه کمپانی ساکن مانتین ویو خبرهای بدی برای کاربران این اپلیکیشن دارد و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

در حالی که شایعات از معرفی نسخه تحت وب پیام رسان گوگل Allo در جریان رویداد توسعه دهندگان I/O 2017 حکایت داشتند، متاسفانه کمپانی ساکن مانتین ویو خبرهای بدی برای کاربران این اپلیکیشن دارد و می گوید فعلاً نباید منتظر وب کلاینت Allo بود.

نایب رییس واحد محصولات ارتباطاتی گوگل، نیک فاکس اخیراً به شایعه مربوط به راه اندازی نسخه تحت وب Allo -که خبرهای آن در توییتر به گوش می رسید- پایان داده و مدعی شده که گرچه خود هر روز از وب کلاینت Allo استفاده می کند، اما هنوز تا عرضه تجاری آن زمان نسبتاً زیادی باقی مانده است.

گفته شده که برای راه اندازی نسخه تحت وب Allo، کماکان باید یک یا دو ماه دیگر منتظر باقی ماند.

به عنوان یادآوری باید اشاره کرد که کاربران Allo، از همان روزهای نخست انتشار این اپلیکیشن، از گوگل خواستند تا در کنار پشتیبانی از پیامک، نسخه تحت وب آن را نیز راه اندازی نماید. اما به جای این قابلیت های درخواستی، گوگل ترجیح داده قابلیت هایی مانند اموجی های انیمیشنی، رای گیری و حالت «ناشناس - Incognito» را به چت های گروهی اضافه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی