ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چت بیس ChatBase ابزار تحلیلگر
تکنولوژی

گوگل ابزار تحلیلگر Chatbase را برای توسعه دهندگان چت بات ها عرضه کرد

گوگل در خلال کنفرانس امسال خود و در کنار معرفی سرویس های مختلف، اقدام به رونمایی محدود از ابزار تحلیلگر جدیدی تحت عنوان «Chatbase» کرد که قرار است توسعه دهندگان چت بات ها (Chatbot) را ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵

گوگل در خلال کنفرانس امسال خود و در کنار معرفی سرویس های مختلف، اقدام به رونمایی محدود از ابزار تحلیلگر جدیدی تحت عنوان «Chatbase» کرد که قرار است توسعه دهندگان چت بات ها (Chatbot) را در مسیر طراحی بهتر این ربات های نرم افزاری یاری دهد.

Chatbase ابزاری برای تولید مستقیم چت بات ها نیست، بلکه به طراحی بهتر آنها کمک می کند

گرچه تحلیلگر مذکور در حال حاضر فعال است، اما امکان دسترسی به آن برای عموم کاربران و حتی توسعه دهندگان وجود ندارد، بلکه افراد علاقه مند می بایست درخواست استفاده از آن را برای گوگل ارسال نمایند تا در صورت توافق این شرکت دسترسی های لازم فراهم شود.

گرچه Chatbase ابزاری برای تولید مستقیم چت بات ها نیست، اما اطلاعات آماری و تحلیلی ارائه شده توسط آن منجر به ارتقای تجربه کاربری این ابزارها و افزایش دقت پاسخ دهی آنها خواهد شد.

این سرویس در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد و شرکت ساکن مانتین ویوو هنوز در خصوص زمان عرضه نسخه نهایی آن اطلاع رسانی نکرده است.

لازم به ذکر است که سرویس مورد بحث هیچ ارتباطی با اپلیکیشن پیام رسان ChatBase در پلتفرم اندروید ندارد و توسط تیمی کاملاً مستقل از آن طراحی شده. ضمن این که گوگل هنوز تمایل ندارد تا تحلیلگر خود را به صورت عمومی رونمایی کند، چراکه به نظر می رسد فعلاً نقشه راه مشخصی برای توسعه آن در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی