ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 8 اپل
تکنولوژی

حدود ۹۲ درصد از صاحبان آیفون در آمریکا امسال یک آیفون جدید خواهند خرید

بررسی آماری تازه ای که توسط موسسه سرمایه گذاری «Morgan Stanley» انجام گرفته نشان می هد که بیش از ۹۲ درصد از صاحبان فعلی آیفون ها در آمریکا «احتمالاً» و یا «به احتمال زیاد» طی ‍۱۲ ماه آینده ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

بررسی آماری تازه ای که توسط موسسه سرمایه گذاری «Morgan Stanley» انجام گرفته نشان می هد که بیش از ۹۲ درصد از صاحبان فعلی آیفون ها در آمریکا «احتمالاً» و یا «به احتمال زیاد» طی ‍۱۲ ماه آینده اقدام به تبدیل موبایل خود به نسخه ای جدیدتر از آیفون خواهند کرد.

این در حالی است که نسبت فوق در سال گذشته حدود ۸۶ درصد بوده است. بیشترین نسبت وفاداری به ثبت رسیده در بررسی های سالانه موسسه مالی فوق مربوط به سال ۲۰۱۵ (زمان عرضه آیفون 6s) و برابر با ۹۶ درصد است.

سامسونگ پس از اپل در جایگاه دوم وفاداری مشتریان قرار دارد

رقم فوق نه تنها پیشرفتی قابل ملاحظه برای اپل محسوب می شود، بلکه در مقایسه با سایر رقبا نیز کاملاً چشمگیر است. در رده بعدی کمپانی سامسونگ قرار دارد که به لطف معرفی موفق گلکسی اس 8 توانسته ۷۷ درصد از مشتریان پیشین خود را مجاب به خرید مجدد محصولی دیگر از میان سبد متنوع محصولاتش نماید. ال جی و موتورولا هم با ۵۹ و ۴۲ درصد به ترتیب در جایگاه های سوم و چهارم فهرست مورد بحث قرار گرفته اند.

گرچه اخیراً گزارش های متعددی در خصوص احتمال به تاخیر افتادن تولید آیفون 8 به دلیل بروز مشکلاتی در چرخه تامین قطعات اولیه به گوش می رسد، اما کارشناسان Morgan Stanley باور دارند که اپل همچنان می تواند نسل جدید موبایل های خود را طبق زمان بندی همیشگی روانه بازار سازد.

این موسسه همچنین پیش بینی می کند که به لطف فروش بالای آیفون های جدید، متوسط قیمت هر سهم از اپل در سال آینده از ۱۶۱ دلار به ۱۷۷ دلار افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی