ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش DS5 در بهار 96؛ متفاوت ترین خودرو بازار

آرین موتور تابان نمایندگی رسمی برند پرمیوم DS فرانسه در ایران، شرایط فروش بهاری DS5 را اعلام کرده است. DS شاخه لوکس پژو و سیتروئن محسوب می شود و هدف خود را ارائه محصولاتی در ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

آرین موتور تابان نمایندگی رسمی برند پرمیوم DS فرانسه در ایران، شرایط فروش بهاری DS5 را اعلام کرده است. DS شاخه لوکس پژو و سیتروئن محسوب می شود و هدف خود را ارائه محصولاتی در سطح رقبای آلمانی با قیمتی مناسب تر می داند.

با این حال پلت فرم و ساختار فنی کلیه محصولات این شرکت با خودروهای ساخت PSA (پژو سیتروئن) یکسان است و اکثر مدل های DS در نمونه های مشابه با لوگو پژو یا سیتروئن نیز ساخته می شوند.بر اساس شرایط اعلام خریداران می توانند با تسهیلات ویژه 95 میلیون تومانی و بازپرداخت 14 ماهه بدون بهره و 24 ماهه با بهره ی 14 درصدی بصورت تحویل فوری این سدان پرمیوم را خریداری نمایند. همچنین در صورت خرید نقدى از تخفیف ٧ میلیونى بهره مند خواهید شد.از امکانات این خودرو فرانسوی پر آپشن، می توان به موتور 1,6توربو با توان خروجی 160 اسب بخاری و ٢۴٠ نیوتون متر گشتاور، ترمز دستی الکتریکی، هشدار دهنده نقاط کور، ماساژور و گرم کن صندلی، حافظه صندلی، هد آپ دیسپلی، کروز کنترل و محدود کننده سرعت ،نور بدرقه و ... اشاره کرد.
همچنین مصرف این خودرو ٧/۵ لیتر در هر صد کیلومتر مسافت است.می توان گفت که DS5 رقیب مستقیمی در بازار خودرو این روزهای کشورمان ندارد و با قیمتی در حدود 230 میلیون تومان یک انتخاب کاملا خاص و متفاوت نسبت به خودروهایی مانند تویوتا کمری هیبریدی به شمار می آید.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2017/04/mitsubishids-20.jpg

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alisina_r
    alisina_r | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    mitsubishids vaghean??

مطالب پیشنهادی