ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا اندروید Go جانشین اندروید One خواهد شد؟

امروزه بسیاری از تلفن های هوشمند موجود در بازار توان پردازشی بسیار بالایی دارند که در برخی موارد حتی از کامپیوترهای شخصی نیز پیشی می گیرند. خصوصاً زمانی که صحبت از پرچمداران اندرویدی در میان ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

امروزه بسیاری از تلفن های هوشمند موجود در بازار توان پردازشی بسیار بالایی دارند که در برخی موارد حتی از کامپیوترهای شخصی نیز پیشی می گیرند.

خصوصاً زمانی که صحبت از پرچمداران اندرویدی در میان باشد، تولیدکنندگان از گران قیمت ترین قطعات موجود در محصولات خود استفاده می کنند تا رضایت مشتریان علاقه مند را جلب نمایند. اما آیا کمپانی ها برای موبایل های ارزان قیمت اندرویدی هم برنامه ای دارند؟

در این رابطه، شرکت گوگل طرح هایی برای بازار تلفن های اندرویدی با قیمتی کمتر از 100 دلار دارد، که امکان خرید دستگاه های مذکور را برای میلیاردها انسانی که از منابع محدود برخوردارند، فراهم می کند. به گفته «آرپیت مِدا» مدیر تولید «Android Go»، این پروژه جدیدترین طرح کمپانی برای افزایش امکان دسترسی به پلتفرم اندروید است.

حالا با توجه به اینکه گوگل پیش از این نیز طرحی به نام «Android One» را در دستور کار خود داشته، این سؤال به ذهن می رسد که آیا قرار است اندروید Go جایگزینی برای پروژه مذکور باشد؟

Android One برای بازار میان رده ها و Android Go برای بازار ارزان قیمت ها طراحی شده است.

آقای آرپیت در پاسخ به این پرسش می گوید:«اندروید Go جایگزینی برای اندروید One نیست و در واقع، اندروید One بازار میان رده ها را هدف قرار داده در حالی که اندروید Go برای موبایل های ارزان قیمت تعریف شده است.» «ساندار پیچای» مدیر عامل گوگل نیز نظر مشابهی دارد و معتقد است این دو پلتفرم در کنار یکدیگر بخشی از اکوسیستم اندروید را تشکیل خواهند داد.

با اینکه شاید از ابتدا به نظر می رسید اندروید Go جانشینی برای اندروید One باشد، حالا با توجه به اظهارات رسمی گوگل می دانیم این شرکت برای بازارهای مختلف طرح های جداگانه ای در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی