ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Prizmo Go؛ تبدیل آسان حروف چاپی به نوشته های قابل ویرایش

با اپ iOS امروز تایپ کردن از روی کتاب ها و جزوه ها را فراموش کنید. Prizmo Go به لطف تکنولوژی OCR می تواند تمام حروف چاپی را بخواند و آن ها را به شکل یک متن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

با اپ iOS امروز تایپ کردن از روی کتاب ها و جزوه ها را فراموش کنید. Prizmo Go به لطف تکنولوژی OCR می تواند تمام حروف چاپی را بخواند و آن ها را به شکل یک متن قابل ویرایش تحویل تان بدهد، با دقت و سرعتی مثال زدنی که در کمتر نمونه مشابهی دیده بودیم.

محصول استودیوی Creaceed می تواند نوشته های چاپی 10 زبان را بدون نیاز به اینترنت، و 22 زبان دیگر (که متأسفانه فارسی بین آن ها نیست) را در حالت آنلاین تشخیص داده و آن ها را به کلیپ بورد آیفون و آیپد اضافه کند. به غیر از این با بهره گیری از موتور متن به گفتار VoiceOver اپل همین نوشته ها را با صدای بلند برایتان می خواند.

برای استفاده از Prizmo Go کافیست از یک نوشته چاپی عکس بگیرید یا این که تصاویر گالری را در آن بارگذاری کنید. تفاوتی نمی کند این عکس را از یک کتاب بگیرید یا مجله و یا حتی مانیتور کامپیوتر؛ اگر کیفیت عکسی که می گیرید در حد مطلوب باشد، Prizmo Go کارش را به درستی انجام می دهد.

اپلیکیشن بعد از بارگذاری عکس بلافاصله شروع به پردازش تصویر کرده و متن را در یک ادیتور کوچک تحویل تان می دهد. حالا می توانید این نوشته را به نرم افزار ورد یا هر ویرایشگر متن دیگری بفرستید و زحمت تایپ کردن آن ها را از دوش خود بردارید.

توسعه دهندگان Prizmo Go آماری از درصد خطای اپلیکیشن در تشخیص نوشته ها اعلام نکرده اند، چرا که عوامل مختلفی می توانند روی قدرت تشخیص اپلیکیشن اثر بگذارند: زاویه دوربین، این که در چه شرایط نوری عکاسی کنید، جنس کاغذ چه باشد و عکس از چه فاصله ای گرفته شود همه و همه می توانند بر درصد خطای تشخیص موثر باشند.

اپلیکیشن برای این که عکس های بهتری بگیرید امکان استفاده از فلش را برایتان فراهم کرده و تا حدی جلوی لرزش های دوربین را هم می گیرد. در مجموع می توان گفت که Prizmo Go فارغ از این که چند درصد خطا دارد، به عنوان یک اپلیکیشن رایگان کارش را با دقت بسیار خوبی انجام می دهد، خصوصا برای نوشته های انگلیسی که مطمئنا برای ما ایرانی ها بیشتر از سایر زبان ها کاربرد دارند.

این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از اپ استور دریافت کنید تا بار تایپ کردن نوشته ها از روی کتاب را به میزان زیادی از دوش خود برداشته باشید.

Prizmo Go - Instant Text Capture

Prizmo Go - Instant Text Capture

سازنده: Creaceed SPRL قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 58.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خیلی عالی فقط کاشکی فارسی داشت

مطالب پیشنهادی