ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پروژه فیوشا جایگزینی برای اندروید نخواهد بود

چند وقتی است که پروژه «Fuchsia» گوگل بر سر زبان ها افتاده و حتی انتظار می رفت در مراسم Google I/O از آن رونمایی شود. البته هنوز اطلاعات چندانی در این رابطه وجود ندارد و ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

چند وقتی است که پروژه «Fuchsia» گوگل بر سر زبان ها افتاده و حتی انتظار می رفت در مراسم Google I/O از آن رونمایی شود. البته هنوز اطلاعات چندانی در این رابطه وجود ندارد و فقط می دانیم فیوشا یک سیستم عامل متن باز است که به اعتقاد برخی، می تواند جایگزینی برای اندروید باشد.

«دِیو بورک» معاون ارشد بخش مهندسی اندروید در پاسخ به این اظهارات گفته است: «فیوشا یک پروژه آزمایشی نوپا است. البته ما پروژه های نوپای جذاب زیادی در گوگل داریم. به نظر من جالبترین نکته در مورد فیوشا، متن باز بودن آن است که به افراد اجازه می دهد همه چیز را به خوبی مشاهده کرده و نظرات خود را اعلام کنند.»

وی همچنین اضافه کرد «احتمالاً مانند بسیاری از طرح های اولیه دیگر، این طرح نیز دچار تغییراتی شده و بیشتر تکامل پیدا می کند. افراد باهوش زیادی در حال کار بر روی فیوشا هستند، اشخاص فوق العاده ای که قبلاً نیز با آنها کار کرده ایم؛ در نتیجه انتظار ما برای رسیدن به محصول نهایی بسیار هیجان انگیز است. البته این پروژه تا حدودی متفاوت بوده و مستقل از اندروید خواهد بود؛ بله، کل ماجرا همین است.»

با توجه به گفته های آقای بورک، به نظر می رسد تا به اینجای کار، گوگل قصد ندارد جزئیات زیادی راجع به پروژه فیوشا ارائه دهد. در واقع تمام اطلاعاتی که به صورت قطعی از پروژه مذکور در دست است، شامل استقلال آن از اندروید، و ابتدایی بودن و احتمال تغییر قبل از تبدیل شدن به محصول نهایی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    من که درک نمیکنم دلیل این کار گوگلو .میخواد خودش با خودش رقابت کنه.یعنی برنامه نویسان استقبال میکنن؟!!
    اینا همه به کنار اسمش چه قد یجوریه یعنی جلوی ده نفر اونو بزاری فک نکنم درست بخونن fuchsia

مطالب پیشنهادی