ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتخاب سامسونگ به عنوان تازه ترین عضو هیئت مدیره 5GAA

سامسونگ الکترونیکس تازه ترین کمپانی است که به عضویت هیئت مدیره «5G Automotive Association» و یا به اختصار 5GAA در آمده است. طبق بیانیه ای که امروز سامسونگ در وبسایت رسمی خود منتشر کرده، آنها در ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

سامسونگ الکترونیکس تازه ترین کمپانی است که به عضویت هیئت مدیره «5G Automotive Association» و یا به اختصار 5GAA در آمده است.

طبق بیانیه ای که امروز سامسونگ در وبسایت رسمی خود منتشر کرده، آنها در نتیجه رأی گیری که 21 اردیبهشت ماه برگزار شده بود، به عنوان عضو تازه هیئت مدیره 5GAA انتخاب شده اند. بر همین اساس مدیر بخش استراتژی های فناوری 5G و عضو منتخب سامسونگ برای حضور در بورد مذکور اذعان داشت «من بسیار هیجان زده هستم که می توانم فرصت های بالقوه ای که در اینجا حضور دارند را کشف کرده و به 5GAA در انتخاب مسیر آینده کمک کنم.»

علاوه بر آن سامسونگ در بیانیه خود عنوان کرده که آنها همچنین جهت عضویت در گروه چهارم 5GAA نیز انتخاب شده اند که وظیفه تعریف استانداردهای مربوط به اتومبیل های متصل را بر عهده دارند.

فعالیت های 5GAA به توسعه و تجاری سازی اتومبیل های خودران مبتنی بر 5G متمرکز شده است

گفتنی است این انتخاب تنها کمی بعد از تصاحب کامل کمپانی HARMAN به دست سامسونگ صورت گرفته؛ شرکتی که تجربیات و پیشینه بسیار خوبی در زمینه تکنولوژی های اتومبیل متصل دارد. سرمایه داران کمپانی مذکور مدعی بودند که پیشنهاد 8 میلیارد دلاری سامسونگ کمتر از حد انتظار آنها بوده در حالی که این رقم حدوداً 37 درصد از ارزش سهام هفتگی آنها بالاتر بوده است.

لازم به ذکر است تشکیل 5GAA نخستین بار در هفتم خرداد ماه سال 95 به صورت رسمی تأیید شد و از ابتدا کمپانی هایی نظیر آئودی AG، گروه BMW، دایملر AG، اریکسون، هوآوی، اینتل، نوکیا و کوالکام در آن عضوی از آن بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی