ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح مفهومی iOS 11 با رابط کاربری جدید و قابلیت Drag & Drop [تماشا کنید]

اپل 15 خرداد در نطق آغازین WWDC از iOS 11 رونمایی خواهد کرد و حالا یکی از نویسندگان خوش ذوق وبسایت «MacStories» به نام «فدریکو ویتیچی»، پیش از عرضه نسخه جدید همین سیستم عامل، فهرستی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

اپل 15 خرداد در نطق آغازین WWDC از iOS 11 رونمایی خواهد کرد و حالا یکی از نویسندگان خوش ذوق وبسایت «MacStories» به نام «فدریکو ویتیچی»، پیش از عرضه نسخه جدید همین سیستم عامل، فهرستی از موارد و ویژگی های مورد علاقه خود برای آپدیت بعدی iOS تهیه کرده و به کمک یک طراح، قابلیت های مذکور را به شکل کلیپ کوتاه منتشر کرده است.

این بروزرسانی خیالی که قطعاً مورد توجه کاربران حرفه ای قرار خواهد گرفت، مخصوص تبلت اپل بوده و ویژگی های انحصاری و بهبودهای رابط کاربری را برای آیپد به ارمغان می آورد.

یکی از ویژگی های مورد نظر، امکان «Drag & Drop» میان اپلیکیشن ها و  صفحات اسپلیت-اسکرین است که اجازه می دهد تصاویر، متون، لینک ها، اسناد و سایر فایل های کاربر از طریق لمس طولانی انتخاب شده و قابل جا به جایی باشند.

آیتم بعدی، «Shelf» نام دار که در کنار قابلیت درَگ اند دراپ، به کاربر امکان می دهد هر آنچه که ممکن است بعداً به آن نیاز پیدا کند را در دسترس خود نگه دارد؛ تقریباً چیزی مانند «Desktop» در سیستم عامل مَک.

آقای ویتیچی در لیست خود عناوینی مانند انتخاب اپلیکیشن از طریق صفحه اسپلیت جدید با قابلیت جست و جو و چیدمان بهینه، اپلیکیشنِ «Finder» جدید مانند نمونه موجود در مَک و توانایی کار با iCloud برای انسجام رابط کاربری اسناد، صفحه هوم فشرده تر، و طراحی کلی تازه با تاکید بر بازخوردهای تصویری را نیز دارد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم ویدئوی این طرح را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱ خرداد ۱۳۹۶

    چقدر کامل بود
    ایکاش حد اقل اپل بعضیاشو اجرا می کرد

مطالب پیشنهادی