ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نگاهی به قطعات تشکیل دهنده سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

روز جمعه سامسونگ تصاویر و اطلاعاتی از اجزای سازنده موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خود را منتشر کرد؛ هرچند این اطلاعات شامل جزئیات فنی دقیق نمی شوند اما، شرکت مذکور با ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

روز جمعه سامسونگ تصاویر و اطلاعاتی از اجزای سازنده موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خود را منتشر کرد؛ هرچند این اطلاعات شامل جزئیات فنی دقیق نمی شوند اما، شرکت مذکور با این کار دید بهتر و عمیق تری از پرچمداران تحسین برانگیز خود را در اختیار کاربران قرار داده است.

سامسونگ از یک حسگر فشار برای شبیه سازی عملکرد دکمه فیزیکی هوم استفاده کرده است

کمپانی ساکن سئول، راجع به نمایشگر «Infinity» خود با نسبت ابعاد جالب 18.5:9 که توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود توضیح داده و معتقد است شیشه های جدید، به میزان قابل توجهی از نسخه های قبلی ساخت کورنینگ مقاوم تر هستند. سامسونگ همچنین به حسگر فشار به کار رفته در قسمت پایینی نمایشگرها اشاره می کند که برای شبیه سازی بازخوردهای دکمه فیزیکی هوم، در محصولات رده اول جدید تعبیه شده است.

غول تکنولوژی کره ای همچنین در مبحث خنک کنندگی، با نزدیک کردن لوله انتقال حرارت به پردازشگر اپلیکیشن (AP) به عنوان مهمترین عامل گرم شدن موبایل، دستگاه های خود را بهتر و بهینه تر خنک نگه می دارد. به گفته سامسونگ، پرچمداران جدید با استفاده از این طراحی می توانند سنگین ترین امور گرافیکی را نیز پردازش کنند.

بر اساس اظهارات کمپانی مذکور، باتری های جدید تولید شده توسط این شرکت، از پایداری و قابلیت اطمینان بالایی برخوردار بوده، و نسبت به نسخه های لیتیوم-یونی معمولی عمر طولانی تری خواهند داشت. این باتری ها در هر دو مدل برای بالا بردن مقاومت در مقابل ضربات، با روکشی از لاستیک پوشانده شده اند که این امر به اطمینان پذیری آنها کمک شایانی خواهد کرد.

طبق نظر کارشناسان بازار، پرچمداران اندرویدی جدید سامسونگ با پیش بینی فروش 60 میلیون واحد تا پایان سال 2017، تقریباً از همه رقبای خود پیشی گرفته و در صدر جدول فروش قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • high end
    high end | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    این خبر قبلا گذاشته شده بود و اون موقع هم منظورتون از گذاشتن این پست معلوم نبود.حالا با تکرارش شاید متوجه شیم منظورو

    • vahid nosrati
      vahid nosrati | ۱ خرداد ۱۳۹۶

      تو تمام پستا کامنتتو دیدم ....بیکاری؟؟

      • high end
        high end | ۱ خرداد ۱۳۹۶

        آره

        • vahid nosrati
          vahid nosrati | ۲ خرداد ۱۳۹۶

          ?

مطالب پیشنهادی