ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارت های گرافیکی سری گیمینگ AMD قدرتمندتر از هر محصول دیگری خواهند بود

همانطور که احتمالاً می دانید کمپانی AMD اخیراً از سری کارت های گرافیک تازه خود با معماری Vegaو با نام «Frontier Edition» رونمایی کرده که بر اساس ادعای آنها سریع ترین محصول حال حاضر دنیای ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

همانطور که احتمالاً می دانید کمپانی AMD اخیراً از سری کارت های گرافیک تازه خود با معماری Vegaو با نام «Frontier Edition» رونمایی کرده که بر اساس ادعای آنها سریع ترین محصول حال حاضر دنیای سخت افزارهاست. اما حالا صحبت های تازه ای از طرف کمپانی ساکن سانی ویل شنیده می شود که نشان می دهند کارت های گرافیک مخصوص گیمینگ حتی از «Frontier Edition» هم قدرتمندتر خواهند بود.

شرکت مورد اشاره که پس از موفقیت پردازنده های Ryzen جان تازه ای گرفته، قصد دارد با کارت های گرافیک تازه خود هم به سلطه انویدیا بر این بازار خاتمه دهد.

کارت های گرافیک سری گیمینگ AMD حتی از «Frontier Edition» هم قدرتمندتر خواهند بود

گفتنی است «Frontier Edition» نخستین کارت گرافیک معرفی شده با معماری Vega بوده که انتظار می رود طی یک ماه آینده روانه بازار شود. قدرت خام این محصول برابر با 13 ترافلاپس بوده که نسبت به کارت گرافیک گران قیمت Titan Xp انویدیا هم در رده بالاتری قرار می گیرد. اما حالا AMD خبر می دهد که نسخه های مخصوص بازی کارت های Vega حتی از این هم قدرتمندتر هستند.

در همین رابطه «راجا کودوری»، معاون ارشد AMD رادئون در وبسایت Reddit اعلام کرده است که مشکلات تولید HBM به طور کلی رفع شده و حافظه های با پهنای باند سریع HBM2، قدرت کارت های گرافیک رده بالای این کمپانی را به طور محسوسی افزایش خواهند داد.

علاوه بر آن اطلاعات دیگری در مورد سری کارت های گیمینگ Vega موجود است که نشان می دهد آنها از اتصال برقی 8+6 پینی بهره می برند در حالی که نسخه «Frontier Edition» دارای اتصال 8 پینی دوگانه است. «کودوری» همچنین عنوان کرده محصولی مجهز به خنک کننده های آبی در آینده عرضه خواهد شد که «فرکانس پردازشی آن قدری متفاوت است.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر حسین
    امیر حسین | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ایول، amd داره میترکونه هم تو cpu و هم تو vga

  • علی نادری
    علی نادری | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    واقعا خوبه که یه رقیب درست و حسابی واسه انویدیا پیدا شده! تا کی باید به هر سازی که میزد میرقصیدیم؟ :-/

    • مهران
      مهران | ۱ خرداد ۱۳۹۶

      شماها ارزش فوق بالایamdرو تمیدونستی !!!خیلی جاها تو خیلی جریانات هنوز که هنوزه انویدیا نتونسته برسه بعد میگی خوبه رقیب پیدا شده؟فانن کاربرای ایرانی

مطالب پیشنهادی