ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جستجو در منوی تنظیمات اندروید O آسان تر از همیشه شده است

با نصب اندروید O می توانید هنگام جستجوی آیتم ها در منوی تنظیمات سیستم عامل به نتایج بیشتر و دقیق تری برسید. از آخرین اسکرین شات های منتشر شده اندروید O می توان دریافت که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

با نصب اندروید O می توانید هنگام جستجوی آیتم ها در منوی تنظیمات سیستم عامل به نتایج بیشتر و دقیق تری برسید. از آخرین اسکرین شات های منتشر شده اندروید O می توان دریافت که گزینه جستجو در تنظیمات آن نسبت به نسخه های قدیمی تر اندروید عملکرد بهتری به نمایش گذاشته و می تواند ارتباط نتایج با دیگر اجزای سیستم عامل را تشخیص بدهد.

همچنین گزینه جستجو در تنظیمات اندروید O اپلیکیشن ها را هم تشخیص می دهد، بنابراین با تایپ کلمه ای مثل فیسبوک می توانید مستقیما به تنظیمات این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

همانطور که می دانید تا قبل از اندروید O برای این کار چاره ای جز مراجعه به منوی اپلیکیشن ها و جستجوی دستی اپ مورد نظر برای دسترسی به تنظیمات آن نداشتید. اما حالا و با این گزینه جدید، دسترسی به تنظیمات هر اپلیکیشن بسیار سریع تر از گذشته می شود.

یکی دیگر از تغییرات خوب اندروید O هم عدم نمایش جستجوهای قبلی در فیلد جستجوست. تغییراتی که گفتیم هم اکنون در آخرین نسخه بتای اندروید O لحاظ شده و اگر یکی از موبایل های پیکسل یا آخرین نکسوس های گوگل را دارید، می توانید آن ها را تست کنید.

در ادامه اسکرین شات های مربوط به این تغییرات را مشاهده می نمایید:

جستجوی تنظیمات در اندروید N (نوقا)
جستجوی تنظیمات در اندروید O
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی