ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماکت گلکسی نوت 8 با دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر [تماشا کنید]

امروز تصویر یک نمونه ماکت گلکسی نوت 8 سامسونگ به همراه ویدیویی از آن در کنار گلکسی اس 7 اِج در منابع خبری چینی منتشر شده که از قرار معلوم، بر اساس اطلاعات فنی به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

امروز تصویر یک نمونه ماکت گلکسی نوت 8 سامسونگ به همراه ویدیویی از آن در کنار گلکسی اس 7 اِج در منابع خبری چینی منتشر شده که از قرار معلوم، بر اساس اطلاعات فنی به دست آمده از منابع داخلی کمپانی کره ای و زنجیره تأمین آن توسعه یافته. نخستین نکته ای که توجه ما را به خود جلب می کند، استفاده از ماژول دوربین دوگانه با چینش عمودی در پشت فبلت است که فلش دوگانه LED هم زیر آن جای قرار دارد.

آیا سامسونگ بالاخره می تواند حسگر اثر انگشت را زیر نمایشگر جای دهد؟

ویژگی دیگری که می تواند حائز اهمیت باشد، فقدان حسگر اثر انگشت در پشت یا جلوی دستگاه است که نشان می دهد سامسونگ بالاخره توانسته بر مشکلات فنی فائق آید، کاری که برای پرچمداران کنونی یعنی گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن آغاز کرده بود را در گلکسی نوت 8 به پایان برساند و این سیستم احراز هویت بیومتریک را در زیر نمایشگر تعبیه کند. همان طور که می دانید قرار دادن این حسگر در کنار ماژول دوربین گلکسی اس 8 انتقادات زیادی را برانگیخته است.

البته تمام موارد فوق منوط به این است که به این ماکت و سازنده آن اطمینان کنیم. به هر حال گلکسی نوت 8 طبق آخرین اخبار و شایعات، به نمایشگر 6.3 اینچی مجهز می شود و بسته به منطقه عرضه، یکی از چیپست های اگزینوس 8895 یا اسنپدراگون 835 را به همراه دارد. طبیعیست که قلم S Pen به عنوان یکی از اقلام جدایی ناپذیر محصولات سری نوت سامسونگ، همراه گلکسی نوت 8 خواهد بود.

سامسونگ احتمالاً در جریان نمایشگاه بین المللی IFA 2017 در برلین که اواسط شهریور سال جاری برگزار می شود، از فبلت محبوب خود با باتری 3700 میلی آمپر ساعتی رونمایی می کند. پیش از این تصور می شد گلکسی نوت 8 نخستین موبایل این کمپانی کره ای با دوربین دوگانه خواهد بود، اما ظاهراً این عنوان زودتر از موعد به گلکسی C10 خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۱ خرداد ۱۳۹۶

    از قیمت این میترسم من... وگرنه قطعا گوشی بعدیمه

  • loganlegend
    loganlegend | ۱ خرداد ۱۳۹۶

    خخ چی میسازه این شرکت

  • رضا تقی پور
    رضا تقی پور | ۱ خرداد ۱۳۹۶

    این پرچمدار سامسونگ مطمئنم خیلی قوی میشه چون از ماژول دوربین دوگانه و سخت افزار های خیلی قوی بهره میبره پس میتونه رقیب سرسختی برای آیفون۸باشه.

  • Moji
    Moji | ۱ خرداد ۱۳۹۶

    فقط یه پرینتر سه بعدی آماتور برای ساخت همچین ماکتی لازمه حالا به نظرتون سامسونگ زده ..؟!?

مطالب پیشنهادی