ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول برخی آیتم های قبوض موبایل را شفاف سازی می کند

همراه اول به منظور شفاف سازی و در پاسخ به گلایه مشترکین، تغییراتی را در نام برخی از ردیف های صورتحساب تلفن همراه دائمی ایجاد کرده است. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

همراه اول به منظور شفاف سازی و در پاسخ به گلایه مشترکین، تغییراتی را در نام برخی از ردیف های صورتحساب تلفن همراه دائمی ایجاد کرده است. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، این تغییرات از قرار زیر هستند:

  • آیتم «سایر هزینه ها» که مربوط به خدماتی مانند تغییر نام، تغییر و اصلاح آدرس، قطع و وصل و غیره می شود، از این به بعد با نام «کارمزد خدمات» در صورتحساب درج می شود.
  • آیتم جدیدی به نام «خدمات الکترونیک دولت» برای استفاده از سامانه های دولتی مانند راهنمایی و رانندگی، شهرداری، ثبت احوال و غیره در نظر گرفته شده است. این موارد پیش از این در بخش «خدمات مبتنی بر محتوا» آورده می شد. این مبالغ حسب سرویس های دریافتی مشترک، به صورت تفکیک شده و مجزا به نمایش در می آیند.
  • ردیف جدیدی به نام «کمک های مردمی» نیز برای هزینه های عام المنفعه در نظر گرفته شده تا این بخش نیز از قسمت کلی «خدمات مبتنی بر محتوا» جدا گردد.

گفتنیست تغییرات فوق از دوره متنهی به 1396/03/01 در صورتحساب مشترکین اعمال می گردد، ضمن اینکه برای آگاهی کامل از هزینه های «خدمات مبتنی بر محتوا» و «کارمزد خدمات»، می توان به ترتیب حرف K و حرف C را به سامانه پیامکی 990009 ارسال نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مصیب
    مصیب | ۱ خرداد ۱۳۹۶

    بهتره همشو حذف کنند و بزنند پول زور و یا دزدی

مطالب پیشنهادی