ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دارندگان آیفون SE بیشترین رضایتمندی را در میان کاربران آمریکایی آیفون دارند

علیرغم تغییر تمایل کلی کاربران به سمت موبایل های بهره مند از نمایشگرهای بزرگ، طبق گزارش موسوم به شاخص رضایتمندی مشتریان آمریکایی (ACSI) آیفون SE اپل هم اکنون بالاترین جایگاه را در بازار این کشور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

علیرغم تغییر تمایل کلی کاربران به سمت موبایل های بهره مند از نمایشگرهای بزرگ، طبق گزارش موسوم به شاخص رضایتمندی مشتریان آمریکایی (ACSI) آیفون SE اپل هم اکنون بالاترین جایگاه را در بازار این کشور به خود اختصاص داده است.

این اسمارت فون 4 اینچی ظاهرا توانسته امتیازی معادل با 87 را از نمره کلی صد دریافت نماید و در نتیجه از نظر جلب رضایتمندی کاربران در جایگاهی بالاتر از گلکسی اس 6 اج پلاس با نمایشگر 5.7 اینچی اش و همچنین آیفون 7 پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی آن قرار می گیرد.

گفتنی است در این گزارش به 20 اسمارت فون دیگر هم اشاره شده که عمدتا در گروه آیفون و سری گلکسی اس سامسونگ قرار دارند و توانسته اند امتیازی بین 70 تا 85 نمره را دریافت کنند.

به گفته دیوید ون امبرگ مدیر عامل ACSI، گرایش کلی کاربران در خرید اسمارت فون به سمت نمایشگرهای بزرگ  بوده است، اما طبق داده های به دست آمده، مشتریان به خرید نسخه جدید و البته ارزان تر از آیفون به نام آیفون اس ای نیز تمایل نشان داده اند و در نتیجه اولین به روز رسانی اپل برای آیفون 4  اینچی اش از سال 2013 میلادی در این گزارش جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.

این شرکت اعلام نموده که برای ارائه گزارش خود با 36194 نفر از کاربران آمریکایی در سرتاسر آمریکا مصاحبه کرده و بعد از انتخاب تصادفی آنها، در بازه زمانی می 2016 تا آوریل 2017 از طریق ایمیل سوالات خود را از آنها پرسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    اخ من چقد این گوشی رو دوس دارم رفتم بخرمش دسته دوم ۱میلیون و ۲۰۰ نسخه ۶۴ کارتمو دادم به طرف ولی پشیمون شدم نمیدونم چرا امیدوارم نسخه‌های بعدیش حتما بیاد

  • Vortex ?️
    Vortex ?️ | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    خوش دستو کوچیک و قویه و دوست داشتنی .

  • رضا تقی پور
    رضا تقی پور | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    ????

  • salemi
    salemi | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    این جور برسی ها هیچ اعتباری نداره ! از شمام بعیده اینو بزارین!! اخه مگه کل گوشی های دنیا ایفون گلکسی هست!! خیلی زحمت کشیدن یدونه ال جی واسه رد کم کنی گذاشتن ? ادم خندش میگیره !! شاید یه مدل گوشی دیگه از یه برندی که خیلی معروفیت نداره بالای نود درصد رضایت داشته باشه این جور برسی ها کاملا ناحقه و یه حور تبلیغ نا عادلانست ! من خودم s8 دارم ولی این برسی آماری هر کسی هم که کوچکترین سواد اماری داشته باشه میفهمه غلطه ... این همه برند دیگه ...

مطالب پیشنهادی