ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از تازه ترین کیبورد تایپ کاور خود با قیمت 150 دلار رونمایی کرد

مایکروسافت امروز رویدادی را در شهر شانگهای چین تدارک دیده که در خلال آن به معرفی سرفس پرو جدید و تازه ترین کیبوردهای تایپ کاور پرداخته است. کیبوردهای تایپ کاور مورد اشاره همانند نسل های ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۸

مایکروسافت امروز رویدادی را در شهر شانگهای چین تدارک دیده که در خلال آن به معرفی سرفس پرو جدید و تازه ترین کیبوردهای تایپ کاور پرداخته است.

کیبوردهای تایپ کاور مورد اشاره همانند نسل های گذشته خود، با هر دو مدل سرفس پرو 3 و سرفس پرو 4 سازگار بوده چرا که آنها از اتصالات مشابهی بهره می برند. با این حال تفاوت عمده ای که میان این محصول و نسل پیشین وجود دارد، استفاده از جنس آلکانترا است.

گفتنی است جنس کیبوردهای مذکور در برخی موارد بحث بر انگیز شده چرا که نسبت به پلاستیک و یا فلز از مقاومت و دوام کمتری برخوردار است اما با این وجود مایکروسافت باز هم ریسک کرده و از آلکانترا در محصولات تازه خود هم استفاده کرده است. حال تنها باید منتظر واکنش خریداران و خرده فروشان در رابطه با آنها باشیم.

ناگفته نماند که رنگ کیبوردهای تایپ کاور جدید هم دستخوش تغییراتی شده و رنگ های روشن به کار رفته در کیبورد سرفس پرو 4 هم اکنون با نمونه های تیره تر شرابی، آبی، خاکستری و طلایی جایگزین شده اند.

گفتنی است این کیبوردها همزمان با سرفس پروی جدید عرضه خواهند شد و خریداران می بایست برای هر کدام از آنها مبلغ 150 دلار را بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    موقعی که تایپ کاور برای پرو4 اومد تغییرات بنیادی ایجاد شده بود و کلید های به حالت جزیره ای و Chiclet در اومده بودن که تایپ نمودن رو بسیار راحت تر میکرد ، در کنار اون تاچ پد هم بزرگتر شده بود و جنسشم از پلاستیک به شیشه تغییر کرده بود و کسی که پرو 3 داشت واقعا یک آپدیت بشدت مفید بود براش

    ولی برای منی که الان 4 دارم واقعا هیچ تفاوتی نداره ، غیر رنگ بندی ، جنس همین پرو 4 فوق العاده هست

مطالب پیشنهادی