ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نیکى هیدن در گذشت؛ تصادف با دوچرخه عامل مرگ قهرمان مسابقات MOTO GP

امروز در خبری تاثر برانگیز اعلام شد، نيكى هيدن كه ٥ روز قبل در ايتاليا در حال دوچرخه سواری با خودروى پژو تصادف كرده بود، در بیمارستان در گذشته است. اين قهرمان آمريكايى ٣٥ ساله هفته ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۵۱

امروز در خبری تاثر برانگیز اعلام شد، نیکى هیدن که ۵ روز قبل در ایتالیا در حال دوچرخه سواری با خودروى پژو تصادف کرده بود، در بیمارستان در گذشته است.
این قهرمان آمریکایى ٣۵ ساله هفته گذشته در حین تمرین با دوچرخه تصادف کرد و از ناحیه سر و سینه به شدت آسیب دید. ساعاتی پیش بیمارستان Maurizio Bufalini جایى که او بعد از تصادف به سرعت به آنجا منتقل شده بود، مرگ او را اعلام کرد .در بیانیه اى اعلام شد:" تیم پزشکى مرگ بیمار نیکلاس پاتریک هیدن را که در چهارشنبه ى گذشته مصادف با ١٧ مه که بر اثر تصادف به شدت از ناحیه سر و سینه آسیب دیده بود و در بخش مراقبت هاى ویژه بسترى بود را تأیید مى کند."
طبق گزارشات راننده پژو در زمان حادثه با سرعت مجاز در حال حرکت بوده است. پلیس ایتالیا اعلام کرده است که پرس و جو همچنان ادامه دارد و نتیجه را در ماه جولاى اعلام خواهند کرد.
هیدن در سال ٢٠٠٣ وارد رقابت هاى MOTO GP شد و در سال ٢٠٠۶ قهرمان جهان شد. او رقابت نزدیکى با والنتیو روسى که ۵ عنوان قهرمانى موتو جى پى را پشت سر هم به دست آورده داشت.

هیدن در سال ٢٠١۶ وارد رقابت هاى سوپربایک شد و در تیم ردبول هوندا به رقابت پرداخت. در فصل جارى او در جایگاه سیزدهم در جدول قهرمانى قرار داشت.تیم دربول هوندا نیز در بیانیه اى اعلام کرد:" نیکى یک قهرمان واقعى بر روى پیست بود، نیکى به دلیل خصوصیات اخلاقى خاص خود، آرام رفتار کردن و لبخند همیشگى در همه جاى دنیا طرفداران بسیارى داشت. تمام افراد تیم و علاقه مندان و طرفداران او دل تنگ او هستند."
در روز دوشنبه، اعضاى جامعه مسابقات موتورسوارى، به این شخصیت محبوب اداى احترام کردند.

مارک مارکز یکى از اولین پست ها را درباره ى او در توییتر خود قرار داد و اعلام کرد:" پس از شنیدن این خبر در هم شکستم، ما هرگز او را فراموش نخواهیم کرد."
در اینستاگرام نیز دیگر موتورسوار اسپانیایى، الکس اسپارگارو در طى پستى اعلام کرد:" نمى توانم باور کنم! بهترین شخصى که من در پادوک ملاقات کرده بودم. نیکى دوستت دارم." اعضاى خانواده ى هیدن، مادر او و نامزدش بعد از تصادف او به ایتالیا سفر کردند تا در کنار او باشند.
برادر او گفت:" از طرف تمام خانواده ى هیدن و نامزد او جکى، مى خواهم از تمام پیام هاى حمایتى شما تشکر کنم. اگرچه در موقعیت بد و زمان بدى قرار داریم ولى از همه مى خواهیم نیکى را در زمان هاى شادى که داشته است به یاد بیاورند، زمانى که سوار بر موتورسیکلت بود. او از بچگى آرزو داشت تا یک موتورسوار حرفه اى شود او نه تنها به این آرزوى خود رسید بلکه قهرمان جهان نیز شد. ما همگى به او بسیار افتخار مى کنیم."

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Goyban bl
    Goyban bl | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    حق اين قهرمانان نيست كه در سرعتهاي پايين تسليم بشوند...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی