ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هم اکنون بدترین زمان ممکن برای خرید یک مک بوک جدید است

اگر به فکر آن افتاده اید که یکی از مک بوک های اپل را خریداری کنید، بهتر است حدود دو هفته دیگر صبر کنید چرا که اهالی کوپرتینو در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵

اگر به فکر آن افتاده اید که یکی از مک بوک های اپل را خریداری کنید، بهتر است حدود دو هفته دیگر صبر کنید چرا که اهالی کوپرتینو در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود که در پانزدهم خرداد برگزار می شود، احتمالاً علاوه بر معرفی آپدیت های آیفون، مک و ساعت هوشمندشان، از محصولات تازه خود هم رونمایی خواهند کرد.

همانطور که پیش از این در دیجیاتو خواندید، طبق اعلام وبسایت بلومبرگ، اپل در WWDC مدل های ارتقا یافته مک بوک پرو، مک بوک و مک بوک ایر را به همراه چیپ های جدید اینتل معرفی می کند.

چنانچه قصد خرید یکی از محصولات مک بوک را دارید، حدود دو هفته دیگر صبر کنید

گفتنی است با وجود آنکه نباید انتظار ارتقایی قابل توجه را داشته باشیم اما مدل های تازه حتماً از پرفورمنس بالاتری نسبت به نسخه های کنونی برخوردار خواهند بود. همچنین شاید بدانید که به عنوان مثال مک بوک ایر از سال 2015 تا به حال بروز رسانی به خود ندیده و دیگر لپ تاپ های اپل هم که اخیراً آپدیت شده اند، از تازه ترین پردازنده های اینتل بهره نمی برند.

باید گفت اپل هنگامی که لپ تاپ هایی با چیپ های جدید را روانه بازار می کند، مدل های پیشین خود را از رده خارج کرده و از این رو چنانچه قصد خرید یکی از محصولات مک بوک را دارید، بهتر است تا دو هفته دیگر منتظر بمانید و در این صورت احتمالاً مقداری در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

ناگفته نماند که گزارش ها نشان می دهند اهالی کوپرتینو احتمالاً در آینده ای نزدیک از آیپدهایی جدید به همراه یک اسپیکر هوشمند مبتنی بر سیری هم رونمایی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی