ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نخستین تصویر از تازه ترین تلفن همراه تاشوی سامسونگ

امروز تصویری از موبایل معرفی نشده سامسونگ به فضای مجازی راه یافته که به تلفن همراه تاشوی مجهز به نمایشگر دوگانه این شرکت با شماره مدل SM-G9298 نسبت داده می شود. در تصویر مورد اشاره ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

امروز تصویری از موبایل معرفی نشده سامسونگ به فضای مجازی راه یافته که به تلفن همراه تاشوی مجهز به نمایشگر دوگانه این شرکت با شماره مدل SM-G9298 نسبت داده می شود.

در تصویر مورد اشاره اسمارت فونی با رنگ مشکی مشاهده می شود که صفحه نمایش آن دارای کمی انحنا بوده و حاشیه های بسیار کمی را در خود جای داده است. گفتنی است منبع هلندی تصویر منتشر شده ادعا می کند این همان تلفن همراهی است که اخیراً مجوزهای لازم از سازمان های WFA و FCC را دریافت کرده و قرار است با نام گلکسی اکس روانه بازار شود.

منبع هلندی مدعی شده که این موبایل همان گلکسی اکس تاشوی مورد انتظار است

همچنین در گزارش ها آمده که گجت SM-G9298 مجهز به چیپست اسنپدراگون 821 بوده و از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می کند که در این صورت با ادعای فاش کنندگان دیگر مبنی بر احتمال قرارگیری سری گلکسی اکس در جایگاه پرچمداران کمپانی کره ای کمی دور از ذهن به نظر می رسد.

اما نکته ناامید کننده دیگری که راجع به موبایل SM-G9298 در پایگاه WFA مشاهده می شود، بهره مندی آن از اندروید 6.0 مارشملو است. اما از آنجایی که محصول مذکور تنها یک نسخه آزمایشی بوده و احتمالاً هنوز به تولید انبوه نرسیده است، بنابراین می توان امیدوار بود که در هنگام عرضه با تازه ترین نسخه اندروید روانه بازار شود.

گفتنی است سامسونگ پیشتر در سال 2014 نخستین تلفن همراه تاشوی اندرویدی خود را با شماره مدل SM-G9098 معرفی کرد و سپس در سال 2015 آن را با مدل SM-G9198 جایگزین کرد و موبایل مورد اشاره سومین محصول از خانواده مذکور خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • رضا تقی پور
    رضا تقی پور | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    تا جایی که من تحقیق کردم این محتوا با نام Galaxy Xواقعیت داره.

  • ZOOM BIN
    ZOOM BIN | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    شما میگین تاشو سایت زومیت میگه صفحه نمایش دوم کدوم یکی؟؟ عکسا هم یکی هستن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی