ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین دستاورد اپیسر:هارد اکسترنال ضد ضربه AC730 با درجه نظامی

اپیسر از جدیدترین هارد اکسترنال خود پرده برداشت، محصولی که AC730 نام دارد و به درگاه USB 3.1 نسل یک مجهز است. اما مهم ترین چیزی که در لیست ویژگی های دستگاه جلب توجه می کند، استاندارد ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

اپیسر از جدیدترین هارد اکسترنال خود پرده برداشت، محصولی که AC730 نام دارد و به درگاه USB 3.1 نسل یک مجهز است. اما مهم ترین چیزی که در لیست ویژگی های دستگاه جلب توجه می کند، استاندارد مقاومت ارتش ایالات متحده ی آمریکاست.

تولید AC730 به گونه ایست که از مقاومت بالایی در برابر اجسام از قبیل فشار، ضربه، لرزش، آب، گردو غبار، محیط های خشن و ضربه های اتفاقی برخوردار است. استاندارد ارتش آمریکا نیز به توانایی دستگاه برای مقاومت در برابر سقوط اشاره دارد و از دیگر ویژگی های محصول در زمینه استحکام می توان به توانایی تحمل فشار تا 1500 کیلو گرم و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار مطابق با استاندارد IP68 اشاره کرد.

مقاومت بالا تا 1500 کیلو گرم فشار

هارد اکسترنال AC730 از روکش آلمینیومی ساخته شده والبته جهت جلوگیری از سُر خوردگی با بدنه مات طراحی شده است. مقاومت در برابر این میزان فشار نشان می دهد که تقریباً هیچ عامل طبیعی نمیتواند به این هارد آسیبی وارد کند.

مشخصات استاندارد نظامی برای محافظت بهتر داده ها

استاندارد ارتش آمریکا با نام MIL-STD-810G نشان می دهد که حتی چندبین بار سقوط از ارتفاع 1.2 متر هم نمی تواند در عملکرد دستگاه خدشه ای ایجاد نماید.

ظرفیت حافظه بالا با پردازش سریع

در نهایت به استاندارد USB3.1 می رسیم که به معنای سرعت انتقال داده تا 5 گیگابایت در هر ثانیه خواهد بود. وجود سرعت بالا برای هارد دیسکی که در دو نسخه ی 1 و 2 ترابایت ساخته شده کاربردی است و به شما اجازه می دهد این ظرفیت را به راحتی مورد استفاده قرار دهید.

اگر به محصول مدرن و زیبایی احتیاج دارد که در عین حال قادر باشد از اطلاعات شما تا پای جان محافظت کند، هارد دیسک AC730 به لطف مقاومت بسیار بالا و استاندارد نظامی که دریافت کرده همان چیزی است که دنبالش هستید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی