ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاش شدن مشخصات سخت افزاری منتسب به هوآوی Nova 2 [به روزرسانی شد]

نسل بعدی تلفن های همراه میان رده سری Nova هوآوی احتمالاً در آینده ای نزدیک روانه بازار خواهد شد و از همین رو کم و بیش اطلاعاتی در رابطه با آن به بیرون راه می ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

نسل بعدی تلفن های همراه میان رده سری Nova هوآوی احتمالاً در آینده ای نزدیک روانه بازار خواهد شد و از همین رو کم و بیش اطلاعاتی در رابطه با آن به بیرون راه می یابد.

طبق اطلاعات به دست آمده، هوآوی Nova 2 مجهز به نمایشگر 5.1 یا 5.2 اینچی تمام اچ دی بوده و در قلب آن هم یک چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 660 با هشت هسته پردازشی و 3 یا 4 گیگابایت رم حضور خواهد داشت.

گفتنی است نکته قابل توجه در Nova 2، بهره مندی تلفن همراه میان رده هوآوی از یک سنسور 20 مگاپیکسلی در دوربین جلوست که در ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه های تصویری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین از طرف دیگر دو سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی هم ماژول دوربین دوگانه آن را تشکیل داده و به همراه حسگر اثر انگشت، المان های اصلی موجود در پنل پشتی خواهند بود.

تلفن همراه هوآوی Nova 2 به یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز است

همچنین اخیراً پوستری تبلیغاتی هم از اسمارتفون میان رده کمپانی چینی به بیرون راه یافته که نشان می دهد Nova 2 در رنگ های مختلف آبی، سبز، صورتی و احتمالاً مشکی عرضه می شود.

از نکات دیگر قابل بحث هم می توان به احتمال برخورداری آن از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. لازم به ذکر است اطلاعات فاش شده نشان می دهند که نووا 2 در تاریخ پنجم خرداد ماه معرفی خواهد شد و هوآوی برای آن قیمتی 362 دلاری را در نظر گرفته است. ناگفته نماند که هنوز اطلاعات خاصی در مورد نسخه بزرگتر و پلاس آن منتشر نشده و فقط احتمال می رود نمایشگر این مدل 5.5 اینچی باشد.

 

به روزرسانی:

تصویر تازه ای از پوستر تبلیغاتی Nova 2 و Nova 2 Plus منتشر شده که می توانید آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mohsen mashali
    mohsen mashali | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    احتمالا نوا2 هم مثل برادر بزرگش خوب و زیبا هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی