ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت قدرت قلم سرفس پرو جدید را با اپلیکیشن Whiteboard به نمایش گذاشت

در جریان مراسم رونمایی از سرفس پرو جدید که امروز شاهد برگزاری آن در شانگهای چین بودیم، مایکروسافت از اپلیکیشن جدیدی به نام Whiteboard رونمایی کرد. وایت برد قرار است که امسال هم برای سرفس ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۸

در جریان مراسم رونمایی از سرفس پرو جدید که امروز شاهد برگزاری آن در شانگهای چین بودیم، مایکروسافت از اپلیکیشن جدیدی به نام Whiteboard رونمایی کرد. وایت برد قرار است که امسال هم برای سرفس و هم دیگر دستگاه های شخص ثالث پشتیبانی کننده از قلم های هوشمند منتشر شود. به لطف وایت برد، چندین کاربر به طور همزمان می توانند روی یک صفحه دیجیتالی و با استفاده از قلم در پیشبرد یک پروژه تعامل و همکاری داشته باشند.

وایت برد در تمام دستگاه های سرفیس پشتیبانی می شود، از جمله سرفس استودیو، سرفس بوک، سرفس لپ تاپ و صد البته سرفس پرو جدید. با اجرای اپلیکیشن، از شما خواسته می شود که چند کاربر دیگر را برای مشارکت به آن دعوت کنید.

مایکروسافت تلاش زیادی انجام داده تا از این مشارکت مجازی تجربه بی نقص و روانی داشته باشید، حتی در صورتی که کاربران دیگر در یک اتاق و کنارتان نشسته باشند. وقتی که قلم را روی نمایشگر دستگاه می گذارید، جوهر دیجیتالی با سرعتی بسیار بالا و تقریبا بدون تأخیر روی صفحه ثبت می شود. ویدیویی که در ادامه می بینید، به خوبی گویای سرعت واکنش فوق العاده بالای اپلیکیشن است:

وایت برد چند پاپ آپ کاربردی هم دارد که علاوه بر ردیابی پیشرفت کار، می توانید با نگاه به آن ها و بدون آنکه تمرکزتان به هم بخورد در لحظه بدانید که هر کس مشغول نوشتن یا نقاشی چه چیزی است. در گوشه بالا و سمت راست صفحه هم می توانید تمامی افراد حاضر در صفحه را ببینید. زمانی که هر کدام از این افراد با صفحه دیجیتالی وایت برد تعامل می کنند، شاهد پر رنگ شدن رنگ پشت عکس پروفایل آن ها خواهید بود.

مثل تمام اپلیکیشن های نقاشی دیجیتالی مایکروسافت، وایت برد هم از ابزاری مثل خط کش مجازی و انواع و اقسام قلم ها در سایزهای مختلف بهره می برد که قادرید آن ها را در نقاشی هایتان به کار بگیرید. ضمنا اگر قلم دیجیتالی ندارید هم می توانید از انگشت خود برای نوشتن یا کشیدن نقاشی استفاده کنید.

مایکروسافت اعلام کرده که وایت برد را امسال برای دستگاه های سرفس منتشر می کند، و پیش بینی می شود که این کار همزمان با ارائه آپدیت Fall Creators ویندوز انجام بگیرد. همچنین بد نیست بدانید که مایکروسافت فعلا در مورد پشتیبانی دیگر دستگاه های شخص ثالث از اپلیکیشن وایت برد هیچ ضمانتی به کاربران نداده، هر چند هیچ دلیل فنی متقاعد کننده ای برای عدم پشتیبانی دستگاه های مختلف از این اپلیکیشن وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی