ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جادوی سرفس استودیو با یک پایه بهبود یافته به سرفس پرو آمد

همانطور که چندی پیش در خبرها خواندید مایکروسافت دقایقی قبل نسل جدید از تبلت هیبریدی سرفس پرو خود را معرفی کرد. این محصول در اصل جایگزینی برای سرفس پرو 4 محسوب می شود اما شرکت ردموندی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

همانطور که چندی پیش در خبرها خواندید مایکروسافت دقایقی قبل نسل جدید از تبلت هیبریدی سرفس پرو خود را معرفی کرد. این محصول در اصل جایگزینی برای سرفس پرو 4 محسوب می شود اما شرکت ردموندی تصمیم گرفته که آن را صرفا «سرفس پرو» بخواند.

گجت تازه مایکروسافت نسبت به نسخه قبلی خود بهبودهای متعددی هم داشته و برای نمونه این بار توان پردازشی خود را از جدیدترین پردازنده خانواده کیبی لیک اینتل می گیرد.

اما یکی دیگر از تغییراتی که در سرفس پرو شاهدش هستیم کیک استند یا همان پایه سحرآمیز دستگاه است.

ظاهرا مایکروسافت تصمیم گرفته برخی قابلیت های جادویی سرفس استودیو را به سری سرفس پرو خود هم بیاورد و در همین راستا نسخه بهبود یافته ای از پایه یا همان استند خاص خود را به جدیدترین گجت سخت افزاری اش اضافه کرده.

به لطف این به روز رسانی حالا سرفس پرو می تواند با زاویه بیشتر روی سطوح قرار داده شود. در واقع لولای تعبیه شده درون این استند تا 165 درجه باز می شود که به موجب آن تعامل کاربر از طریق قلم با دستگاه به مراتب راحت تر می شود.

علاوه بر این، انتظار می رود که طراحی و ترسیم اشکال با استفاده از ویندوز اینک نیز روی دستگاه که حالا با زاویه مناسب تری در جایش قرار می گیرد، با سهولت بیشتری قابل انجام باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    من که الان سرفیس پرو 4 ام استندش خراب شده خیلی مشکل دارم مخصوصا موقع یادداشت برداری امیدوارم این مشکل نداشته باشه پرو جدید

  • high end
    high end | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    به نظرم میتونست اسمشو سرفیس پرو پنج بزاره

    • Kwsh
      Kwsh | ۳ خرداد ۱۳۹۶

      آره منطقیه?

مطالب پیشنهادی