ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چهار تیزر رسمی از بازی فارکرای 5 منتشر شد؛ رونمایی کامل تا سه روز دیگر

بنابر تیزرهای منتشر شده از جدیدترین نسخه سری محبوب و شوتر اول شخص فارکرای، داستان پنجمین نسخه از این فرنچایز در کشور آمریکا رخ می دهد. شرکت یوبی سافت چهار تیزر لایو اکشن کوتاه از ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

بنابر تیزرهای منتشر شده از جدیدترین نسخه سری محبوب و شوتر اول شخص فارکرای، داستان پنجمین نسخه از این فرنچایز در کشور آمریکا رخ می دهد.

شرکت یوبی سافت چهار تیزر لایو اکشن کوتاه از فارکرای 5 منتشر کرد که بینندگان را به شهر خیالی Hope Country دعوت می کند که در ایالت مونتانا قرار گرفته. هیچ تصویر یا ویدیویی از گیم پلی بازی منتشر نشده، اما طبق اطلاعاتی که از تیزر برداشت می شود، عنوان جهان باز فارکرای 5 حال و هوایی وسترن دارد.

داستان فارکرای 5 در ایالت مونتانا جریان دارد اما متاسفانه یا خوشبختانه، خبری از اتمسفر بازی «رستگاری سرخ پوست مرده» یا فیلم «خوب، بد، زشت» نیست. طی هفته های اخیر، شرکت یوبیسافت رسماً توسعه فارکرای 5 را تایید و اعلام کرد که قبل از سال مالی آتی آن را منتشر خواهد کرد. طبق این گفته، فارکرای 5 حداکثر تا 9 الی 10 ماه دیگر به بازار خواهد آمد.

تمام تیزرهای فارکرای 5 لوگوی پلی استیشن را دارند. احتمالاً یک سری قراردادهای انحصاری میان دو شرکت یوبی سافت و سونی وجود داشته باشد. هنوز مشخص نشده آیا فارکرای 5 انحصاری پلی استیشن 4 است یا تنها با یک سری محتوای انحصاری روی این کنسول عرضه می شود؛ هرچند که احتمال نخست، بسیار دور از ذهن به نظر می رسد.

در هر حال، فارکرای 5 احتمالاً برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و کامپیوترهای خانگی عرضه خواهد شد. گفتنی است سه روز دیگر، یوبی سافت اطلاعات بیشتری از فارکرای 5 منتشر می کند و تا آن زمان، شما را به دیدن چهار تیزر انتشار یافته دعوت می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Saleh Movahedi
    Saleh Movahedi | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    عبارت Hope County درسته، نه Country.

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    تنها بازی خوبه اوبی سافت همین فارکرایه

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    عالیه این بازی

  • Ali kjh
    Ali kjh | ۲ خرداد ۱۳۹۶

    لوگوی پلی استیشن به این خاطره که حق تبلیغات و ایناش رو داده به سونی و بازی به هیچ وجه انحصاری پلی استیشن نیست.
    و اینکه نمی‌دونم چرا یوبی نیومد تصاویر بازی رو بده. به جاش رفته فیلم گرفته پخش کرده. درسته می‌خواسته ماهیت و مکان بازی رو نشون بده ولی خب اگه از تصاویر بازی استفاده می‌کرد شاید جذاب تر می‌بود.
    در کل امیدوارم یوبی این بازی رو دیگه وحشتناک هایپ نکنه مث بقیه بازیاش و گرنه من یکی دیگه حوصله ندارم بازی اصلی رو ببینم هی تو ذوقم بخوره مث watch dogs و ghost recon!!

    • ahmadreza98
      ahmadreza98 | ۲ خرداد ۱۳۹۶

      انحصاری پلی4 بشه ک سونی نصف فروششو باید بده به یوبی/ولی اگه انحصاریم بشه مایکروسافت تو قسمت کنسول ورشکست میشه(: سونی رو خوب چیزی دست گذاشته ولی هرکی نمیدونست میگفت این تیزرا فیلمه

مطالب پیشنهادی