ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مشخصات اولیه ب ام و Z4 جدید؛ برادر دوقلو تویوتا سوپرا

نسل جدید بی ام و Z4 که احتمالا با نام جدید Z5 معرفی خواهد شد، مدت هاست که در حال تست دیده می شود. این نسل از بی ام و با همکاری شرکت تویوتا و ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

نسل جدید بی ام و Z4 که احتمالا با نام جدید Z5 معرفی خواهد شد، مدت هاست که در حال تست دیده می شود. این نسل از بی ام و با همکاری شرکت تویوتا و به اشتراک گذرای پلت فرم با نسل جدید سوپرا معرفی خواهد شد.

حال عکس های جاسوسی این خودرو برای چندمین بار منتشر شده است که گرچه با پوشش خاص ضد جاسوسی، نمی توان ظاهر نهایی این مدل را حدس زد اما با توجه به آرم S20i به احتمال زیاد با یک موتور 2 لیتری توربوشارژ شده با حداکثر قدرت 200 اسب بخار به عنوان مدل پایه رو به رو خواهیم بود.

این موتور به احتمال بسیار زیاد با موتورهای استفاده شده در مدل های قدرتمند مینی به عنوان یکی از زیر شاخه های شرکت بی ام و مشترک خواهد بود.

مدل های قدرتمند تری همچون sDrive30i و M40i نیز توسط این شرکت عرضه خواهند شد که هر دو آن ها از موتور توربوشارژ شده 6 سیلندر بهره خواهند برد.

در مدل پایه شاهد حضور جعبه دنده دستی 6 سرعته هستیم که می تواند این ب ام و را به یک رقیب گران قیمت برای مزدا میاتا به عنوان پرفروش ترین خودروی کروک تاریخ مبدل کند.

دو مدل دیگر نیز از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک و به صورت محور متحرک عقب خواهند بود. همچنین با توجه به شایعات بی ام و تویوتا یک مدل هیبریدی نیز با سیستم چهارچرخ متحرک عرضه خواهند کرد.

به احتمال بسیار زیاد شاهد معرفی این خودرو در اواخر سال 2017 میلادی خواهیم بود. هر دوی این خودروها در سایت تولیدی اتریش تولید خواهند شد و تیراژی برابر با 60 هزار دستگاه به صورت سالیانه خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی